trillingar, vill inte!! hjälp
Man kan ta bort ett foster beroende på situationen. Det går inte alltid att göra.
Men självklart går det att ta hand om tre barn ensam, men det kommer bli tufft. Alla fungerar olika och klarar av olika och jag skulle inte råda dig att föda alla tre barn eftersom du tvekar. Om du vill går det att försöka, men du verkar övertygad om att du inte skulle orka det själv!
2007 var min fru med om en olycka och på sjukhuset konstaterades det att hon var gravid med tvillingar. Min dotter är ett mirakel som överlevde olyckan och föddes i (vad läkarna tror) v. 25-30. När vi kom hem var det riktigt tufft. Jag hade 12 barn som behövde mig, 12 barn som förlorat sin älskade mamma, och 12 barn som fått ett nytt syskon. Dessutom hade jag 4 stycken bebisar där hemma som egentligen borde ammas. Utan stöd från min och min frus familj hade jag nog aldrig klarat det, men det gjorde jag. Jag är stolt, lycklig och vi har haft en himla tur!
Förra året träffade jag en ny kvinna, som har två barn. Hon har också uppfostrat sina barn helt själv. Jag har inte slutat älska min fru, min allra första kärlek och mina barns mamma. Jag kommer förmodligen aldrig göra det heller och min nya sambo accepterar det. Likaså accepterar jag hennes liv och bakgrund. Men vi är båda medvetna om att ALLT går om man verkligen VILL!