• mowgli

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

Fröken Frågvis skrev 2013-01-18 15:30:17 följande:

Tack för ditt svar. Ja, när hon ville avbryta all behandling efter min operation funderade jag verkligen på att försöka hitta en annan läkare, men eftersom jag bor lite avskilt i en liten landsortshåla har jag inte så många andra kliniker att vända mig till. Har 6 mil enkel väg till min nuvarande läkare, 12 mil till den som ligger näst närmast, men självklart är det värt den extra restiden om det kunde vara till min fördel.

Vad är det för superfrukter du dricker? Aloe vera juice, kokosolja och linfröolja har jag inte hört om tidigare! Berätta gärna mer om hur man ska dosera.   

Fick precis lite äl-flytningar så hoppas hoppas hoppas att äl ändå är på gång om några dagar!  

Du måste byta läkare. De som har PCO och reagerar positivt på pergo har ju de bästa chanserna att lyckas med IVF. Vad svamlar din läkare om? Strunt i att ni bor i en håla, med en positiv läkare borde ni kunna göra stimulering och vul på hemorten och bara åka iväg för äggplock och insättning. Stå på dig! :)
Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?