Inlägg från: Fru Karlsson |Visa alla inlägg
  • Fru Karlsson

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

Oj vad roligt M och M och Chasing Dreams!!

Vill också vara där men är såå glad för er skull.Ja ni är verkligen gravida nu! Måste kännas overkligt?:)

• Fru Karlsson

Gweny vad jobbigt med alla frågor.Jag brukar ge som svar att det inte blir fler barn här.Oj vad tysta och generade de blir;) amok har inte med det och göra och har inte lust att prata om mitt fertila problem för dem.

• Fru Karlsson
    Kingston skrev 2014-10-03 14:30:15 följande:

Någon här inne vars man som har lämnat spermaprov?

Vi fick svar på "vårat" och läkaren sa att kvantiteten låg på ca 120-130 miljoner men att 62% var "odugliga". Läkaren tyckte det var ett helt ok resultat men jag tyckte själv att det lät som ett ganska dåligt resultat... 38% låter ju inte så mkt eller?

Ja min har också lämnat och han fick svar via telefon som inte sa mig någonting,i stort sett var hans normala men en del odugliga ur funktion var var han sa.Vad jag har hört är det normalt att liten procent är dåliga men vårt resultat var ju luddigt och vi har fortfarande inte fått hem papper på det!

Vill veta i procent hur det ser ut.Sambon tyckte det lät bra såklart de tycker det...ha tror inget förrän jag ser det papper!

Men ert resultat behöver inte betyda nåt dåligt men vet ej hur många procent de odugliga "får" vara för att vara ok.
  • Fru Karlsson

Håller tummarna för er! Såg en dokumentär för ett tag sen på tv om ivf,chanserna där var inte så stora.Endast ett par av de som var med i programmet lyckades med en fullgången graviditet.Men så behöver det inte alltid vara! Tyckte det var dåligt och visa sånt program och ingen fick en lyckad ivf.Var ju deprimerande...

• Fru Karlsson

Så här ser testet ut från i morse med morgonurin,syns tydligare i verkligheten och är ljusrosa:) Äl+8 idag.Vad tror ni?

• Fru Karlsson
    Gweny skrev 2014-10-04 17:30:53 följande:

Fortfarande tidigt, men tycker mig se något väldigt svagt från datorn. såg inte på mobilen. håller tummarna såklart!

Syna jättedåligt på denna bilden,la upp samma i testtråden om ni vill kika:)
  • Fru Karlsson
    Fröken Frågvis skrev 2014-10-04 21:19:09 följande:

Följer med spänning all aktivitet i tråden, känns som att det är på väg att hända mycket nu! Håller tummarna för er alla, särskilt ni som ruvar. M och M, det är sååå din tur nu!

Fru Karlsson, jag ser ditt streck!

Åh vad roligt! Det syns mycket tydligare i verkligheten så hoppas det ökar och är ett riktigt pluss:)
Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?