Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
Oj vad roligt M och M och Chasing Dreams!!
Vill också vara där men är såå glad för er skull.Ja ni är verkligen gravida nu! Måste kännas overkligt?:)
Oj vad roligt M och M och Chasing Dreams!!
Vill också vara där men är såå glad för er skull.Ja ni är verkligen gravida nu! Måste kännas overkligt?:)
Nej!! Tråkigt liten till:(
Gweny vad jobbigt med alla frågor.Jag brukar ge som svar att det inte blir fler barn här.Oj vad tysta och generade de blir;) amok har inte med det och göra och har inte lust att prata om mitt fertila problem för dem.
De ska det stå!:)
Någon här inne vars man som har lämnat spermaprov?
Vi fick svar på "vårat" och läkaren sa att kvantiteten låg på ca 120-130 miljoner men att 62% var "odugliga". Läkaren tyckte det var ett helt ok resultat men jag tyckte själv att det lät som ett ganska dåligt resultat... 38% låter ju inte så mkt eller?
Håller tummarna för er! Såg en dokumentär för ett tag sen på tv om ivf,chanserna där var inte så stora.Endast ett par av de som var med i programmet lyckades med en fullgången graviditet.Men så behöver det inte alltid vara! Tyckte det var dåligt och visa sånt program och ingen fick en lyckad ivf.Var ju deprimerande...
Så här ser testet ut från i morse med morgonurin,syns tydligare i verkligheten och är ljusrosa:) Äl+8 idag.Vad tror ni?
Syns dåligt när ja la in den här såg jag men men,spännande!
Fortfarande tidigt, men tycker mig se något väldigt svagt från datorn. såg inte på mobilen. håller tummarna såklart!
Följer med spänning all aktivitet i tråden, känns som att det är på väg att hända mycket nu! Håller tummarna för er alla, särskilt ni som ruvar. M och M, det är sååå din tur nu!
Fru Karlsson, jag ser ditt streck!