• Tom Araya

Killar!!! Snälla berätta vad som är sexigt hos en tjej!

Anonym (hett) skrev 2012-12-08 22:59:19 följande:

Vad tycker ni är sexigt hos en tjej? Utseende, personlighet, klädstil... Vad blir ni mest tända på när tjejen gör eller har på sig? TELL ME!!!!!

Under de senaste 15 åren (eller så) har jag mer och mer insett att sexuell attraktion ligger väldigt mycket i personlighet. En tjej som har lust, tänder på en och situationen och vet vilka strängar hon kan spela på är sexig nästan helt oavsett hur hon ser ut.

Men om jag ser till mina egna preferenser så tycker jag runda former är oerhört sexigt, i synnerhet en fyllig rumpa. Långt hår är också väldigt snyggt och sexigt, särskilt mörkt hår. Bröst kan såklart vara attraktivt och där föredrar jag naturliga, lite större och gärna hyfsat fasta i just den prioritetsordningen.

Klädsel är inte så jättenoga, en sexig tjej är sexig i det mesta, även ett par urtvättade och sunkiga mjukisbrallor och ett linne.
    Men kjol eller klänning är oerhört sexigt, i synnerhet om den smiter åt lite om rumpan.
    Stay ups är både snyggt och sexigt.
    Bland underkläder tycker jag svart spets är snyggast och sexigast, gärna string, men troslöst under kjol eller klänning är inte fel.
    Höga läderstövlar är oerhört läckert, gärna i kombination till ovanstående.
    Jeans eller skinnbrallor är inte fel heller...
    Fast bäst är en kvinna naken. :)

Jag kan tycka att tatueringar och piercingar kan vara rätt läcker på en kvinna om det inte är för mycket och ser trashigt ut. Jag är lite svag för just piercing i näsan.

• Tom Araya
    Anonym (hett) skrev 2012-12-08 22:59:19 följande:

Vad tycker ni är sexigt hos en tjej? Utseende, personlighet, klädstil... Vad blir ni mest tända på när tjejen gör eller har på sig? TELL ME!!!!!

Jag skulle kunna reducera den här listan till vad som gör en tjej sexig om det bara handlade om sex. Men jag har valt att ta med allt som för mig gör henne attraktiv, alltså både känslomässigt och för den sexuella åtrån.
    Men för mig förstärks den sexuella åtrån som kan finnas på ytan om jag dessutom känner något för henne.

Utseende:
    Jag föredrar brunetter och riktigt långt hår tycker jag är sexigt. Hon får gärna ha bröst som är lite större än små. Fyllig och välformad rumpa är oerhört sexigt.
    Jag har svårt för väldigt smala tjejer, då föredrar jag nästan hellre några kilo för mycket.

Personlighet och beteende:
    Glad, trevlig, lugn och sansad, visar empati utan att vara överdrivet blödig.
    Värme, intelligens/sunt förnuft, mental styrka, humor, lugn och sansad (ingen dramaqueen med kort stubin) är vad jag tycker är attraktivt.
    Jag gillar också när tjejer är kreativa, händiga, kan laga mat och gillar god och bra mat.
    Sexuellt bejakande, vågar visa sin sexuella lust och vågar visa sig naken, vara sexig, tro på att hon är sexig, åtminstone inför mina ögon o.s.v.
    Stor sexlust är också ett stort plus och för min del får hon gärna var lite undergiven i sängen, utan att för den delen vara helt passiv. Vilja och våga prova lite och gilla lite omväxling.
    Gillar att ha kul utan att för den sakens skull vara oansvarig i vardagens måsten.
    Hon får absolut inte vara den utnyttjande typen som bara förser sig och inte ser andras behov.
    Hon får inte vara den som hela tiden ska hävda hur bra hon är och trycka ner andra.

Klädstil:
    Jag tycker om klassisk kvinnlig klädstil och lite rockig stil (typ jeans, svart topp och skinnjacka). Kjol och klänning är sexigt. Gärna lång klänning om somrarna där man ser kroppens former.
    Det är trevligt och upphetsande om hon hettar till det med klädseln någon gång ibland... typ stayups, korsett, snygga och sexiga underkläder i spets eller troslöst under en kjol eller klänning...

Jag har länge letat efter denna kvinna, men inte hittat henne och därför varit singel under stora delar av mitt liv.
    En gång trodde jag att jag hade hittat henne, men hon kände inte likadant för mig.
    Andra gånger har jag hittat någon som jag uppfattat som tillräckligt nära... det har varierat lite i hur länge det hållit, men inget har varit så illa att jag ångrat mig.
    Nu har jag hittat en kvinna jag för första gången inlett samboskap med, alltså hyfsat nära på många punkter. Man måste också vara realistisk om man ska slippa vara ensam och jag inser ju att jag själv har brister, så jag måste naturligtvis acceptera detsamma hos andra.

• Tom Araya
    Tom Araya skrev 2017-10-01 14:20:14 följande:

Utseende:
    Jag föredrar brunetter och riktigt långt hår tycker jag är sexigt.

Även svart, rött, rödbrunt hår, naturligt eller färgat är snyggt och sexigt.
Svar på tråden Killar!!! Snälla berätta vad som är sexigt hos en tjej!