Killar!!! Snälla berätta vad som är sexigt hos en tjej!
Vad tycker ni är sexigt hos en tjej? Utseende, personlighet, klädstil... Vad blir ni mest tända på när tjejen gör eller har på sig? TELL ME!!!!!
Under de senaste 15 åren (eller så) har jag mer och mer insett att sexuell attraktion ligger väldigt mycket i personlighet. En tjej som har lust, tänder på en och situationen och vet vilka strängar hon kan spela på är sexig nästan helt oavsett hur hon ser ut.
Men om jag ser till mina egna preferenser så tycker jag runda former är oerhört sexigt, i synnerhet en fyllig rumpa. Långt hår är också väldigt snyggt och sexigt, särskilt mörkt hår. Bröst kan såklart vara attraktivt och där föredrar jag naturliga, lite större och gärna hyfsat fasta i just den prioritetsordningen.
Klädsel är inte så jättenoga, en sexig tjej är sexig i det mesta, även ett par urtvättade och sunkiga mjukisbrallor och ett linne.
Men kjol eller klänning är oerhört sexigt, i synnerhet om den smiter åt lite om rumpan.
Stay ups är både snyggt och sexigt.
Bland underkläder tycker jag svart spets är snyggast och sexigast, gärna string, men troslöst under kjol eller klänning är inte fel.
Höga läderstövlar är oerhört läckert, gärna i kombination till ovanstående.
Jeans eller skinnbrallor är inte fel heller...
Fast bäst är en kvinna naken. :)
Jag kan tycka att tatueringar och piercingar kan vara rätt läcker på en kvinna om det inte är för mycket och ser trashigt ut. Jag är lite svag för just piercing i näsan.