Inlägg från: Anonym (Sol) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sol)

Killar!!! Snälla berätta vad som är sexigt hos en tjej!

Vad tycker ni om intelligenta kvinnor? Tycker ni att intelligens är attraktivt hos en kvinna? Jag är en gift trebarns mamma. Jag jobbar som sjuksköterska. Jag lever ett helt vanligt liv. Har utseendet för mig. Män anser att jag är vacker och ser bra ut. Har fått höra från min psykolog att jag är väldigt intelligent, Mensa nivå enligt henne. Jag är inte med i Mensa, har inte ens testat min intelligens.

Jag föredrar män som jag kan diskutera med. Jag vill diskutera i stort sett allt, älskar att reflektera, analysera och djupdyka i saker. Det kan jag göra med min man. Ibland tycker han dock att det blir lite för mycket av det hela. Ibland säger min man att jag pratar hela tiden. Han blev intresserad av mig pga mitt utseende.

Han tyckte att jag var vacker och sexig. Jag har frågat honom. Sedan upptäckte han att han även kunde diskutera med mig. Han sade att det finns många vackra kvinnor men sedan har de inte mera än sitt utseende. Så var det inte med mig. Han började upptäcka min insida och min begåvning. Han blev attraherad av vem jag var som person. Vi har varit tillsammans i snart 25 år.

Jag blir väldigt attraherad av intelligens. Utseendet hos en man är inte lika viktigt. Hellre än väldigt intelligent ful man än en snygg obegåvad man. En man måste kunna möta mig på alla plan.

• Anonym (Sol)
    HappyPerson skrev 2017-10-01 13:41:27 följande:

Intelligens är sexigt i alla lägen! :)

Håller med dig.
  • Anonym (Sol)

Ja, rumpan är det första jag ser hos en kille. Har killen en snygg rumpa så blir jag kär.

Svar på tråden Killar!!! Snälla berätta vad som är sexigt hos en tjej!