Inlägg från: Anonym (Same) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Same)

Killar!!! Snälla berätta vad som är sexigt hos en tjej!

Anonym (Hmm) skrev 2018-06-17 21:52:41 följande:

Hon är sexig när hon är inteligent snabb i tanken, allmänbildad, har humor, är omtänksam, tar initiativ; är påhittig, öppen för nytt, har idéer, kan uttrycka sig, är kommunikativ, är öppen för kroppskontakt, är kvinnlig men inte en bimbo ..

Rent kroppsligt får hon gärna - tycka om att man smeker hennes bröst, ha greppvänliga skinkor, suga kuk, bli slickad, ta sats på olika ställen, experimentera lite, tänja lite gränser tillsammans, ta initiativ till sex, klämvänlig kropp ..
    Inte så jävla svårt kroppsligt - är värre att hitta den första kategorin verkar det som..

Nu vill jag inte verka skrytig här men jag har alltid funderat på varför jag är så poppis ibland pojkar/killar/män, jag har alltid fått deras intresse och jag har aldrig blivit nobbad.
    Jag tycker själv att jag ser normal ut och inte sticker ut så jag har inte riktigt förstått varför de gillar mig som sagt, men du beskrev mig på pricken i det första du skrev och sen när vi väl kommer dit så passar även det sista in, blev en liten aha-upplevelse där så tack för den
Svar på tråden Killar!!! Snälla berätta vad som är sexigt hos en tjej!