Inlägg från: KimPossible |Visa alla inlägg
  • KimPossible

"Nu är jag full..."

Åh så bra, en ny tråd! Skål

Idag skålar jag dock i te, det är så satans kallt att jag fryser fingrarna av mig snart.

• KimPossible
    Virriga Vera skrev 2013-01-17 19:53:28 följande:
    Det finns ju godsaker man kan hälla i sitt te.
    Mm, jag sneglar lite mot Famousen här. Man kanske skulle skvätta i en liten droppe? 
  • KimPossible
    Isnogood skrev 2013-01-17 23:51:58 följande:
    Dog den förra..?
    Heeeej! Long time osv.

Ja, den förra dog. Kan vara kul med en ny och få in lite nytt blod också.

Ikväll ska jag dricka vin och värma min frusna själ. Ja, frusna kropp iaf. Skål 
  • KimPossible

Ledsen att jag bangade träden ikväll, irl kom emellan.

Gäller det f ö om man har en full make, men är hyfsat klar i huvudet själv?

Äh, skål i vatten! Jag har haft en fantastisk kväll (och dag för den delen), hoppas ni haft detsamma.

Puss på er, småsmulor!

• KimPossible
    vampyria2 skrev 2013-01-19 09:25:43 följande:
    Heppa hej! Hur mår alla i dag då?

Kalasbra! Fast det är minus 20...
  • KimPossible

Vi kom hem efter att ha sovit borta i natt, och märkte att vår luftvärmepump inte kände för att jobba längre när det blivit under -14. 

Grattis liksom, 7 grader i sovrummen och 9,2 i kök och vardagsrum. Vi har inte ens vågat öppna källardörren och glutta hur kallt det är där. Jefla tur att barnen inte är hemma iaf!

Spöke

Nu blir det brasa, värmeljus i massor (tur vi köpte 300 st häromdan), ugnen på och öppen lucka, sen kaffe iklädd dubbla brallor, tre tröjor, fleecemorgonrock, två strumpor, duntofflor, jacka och mössa. Jag skippade vantar, det är så satans svårt att dricka kaffe och skriva på datorn med såna.

Skål på er! KaffeKaffeKaffe 

• KimPossible
    fortsätt paddla skrev 2013-01-19 14:26:59 följande:
    Och sådant händer alltid under helgen när det inte går att få tag på folk som fixar...Du får dricka whisky ikväll Kim. (Kimpan? )
    Jag tror tyvärr inte det är något att fixa ens, det måste helt enkelt bli varmare ute. Googlade lite nu och läste att de flesta värmepumpar inte är gjorda för mer än ca -10, under det står de bara och tickar el utan effekt.

Ja, ikväll blir det nog lite whisky. Jag lär dessutom få ha den helt för mig själv... *sneglar på trött och bakfull make som halvsover i soffan under ett gäng filtar*  

Kim, Kimpan, Kimpa, Kimsan, KP, whatever, call me what you want! Skål 
  • KimPossible

Nu är det iaf uppe i 13,4. Alltid något.

• KimPossible
    Pallas skrev 2013-01-19 14:33:41 följande:
    Själv råkade jag elda så det blev 33 grader i vardagsrummet... Du är välkommen över på ett glas rött, Kimpan!
    Åh herregud, så skönt! *slänger mig i bilen* 
  • KimPossible
    idiblon yes skrev 2013-01-19 14:35:48 följande:
    "fyllan väärmer bäst"...
    Nu ser du till att stanna på FL den här gången! Hjärta
Svar på tråden "Nu är jag full..."