Inlägg från: LadyTeague |Visa alla inlägg
  • LadyTeague

"Nu är jag full..."

vampyria2 skrev 2013-01-18 20:01:24 följande:
    Oj skulle jag dricka skumpa så skulle jag somna, en nackdel med att ha gjort en GBP jag klarar inte av sånt längre, sätter sig på huvudet direkt....får hålla mig till FOLKÖL :-O
    Jag sitter här med mitt sexpack 3,5or och ser glad ut. Men jag är så lättpåverkad så det funkar bra!
    Nothing shows maturity like a good public fight on the internet. Oh look, they turned on the caps lock. This shit is serious now
  • LadyTeague
    vampyria2 skrev 2013-01-18 20:09:45 följande:
    Haha då är vi två då, jag har också 3,5or här, pripps blå har jag, du då?
    Norrlands Guld! ..och en heiniken i kylen, men den är hyfsat smaklös i 3,5.
    Nothing shows maturity like a good public fight on the internet. Oh look, they turned on the caps lock. This shit is serious now
  • LadyTeague
    vampyria2 skrev 2013-01-18 20:14:37 följande:
    Jag gillar öl som är lite vattning jepp jag år super kräsen av mig, såna är vi gamla tjockisar

Hm funderar på att ta mig en baelys (stavas?) utspädd med mjölk  Tungan ute
    Jag gillar också vattnig öl, favoriten är grön tuborg, men det finns ju en gräns.
    Skulle inte köpa budweiser eller corona i 3,5 exempelvis.

Hmm, en whisky kanske skulle sitta fint nu annars...
  • LadyTeague
    vampyria2 skrev 2013-01-18 20:20:29 följande:
    Jaaaa Whisky skulle vara kanon
    Men folköl duger gött det med! M – Folköl (3,5) - EP <(hittade inte på youtube så det fick bli en spotify-länk).
  • LadyTeague

Så var det dags för några öl efter en lång dags plugg! Man måste ju rensa skallen på all ny kunskap så att jag har någon plats till allt jag ska lära mig nästa vecka!

Skål! 

Svar på tråden "Nu är jag full..."