• Highness

"Nu är jag full..."

Tänkte att vi skulle ha en tråd för festliknande situationer, igen.  Här ska vi skriva när vi känner oss runda om föttera... 

• Svar på tråden "Nu är jag full..."
  • Beaker
    M C skrev 2013-01-18 13:43:41 följande:
    WUUUT? Vem var det som startade den? Se till att den människan genast överklagar! Det är någon dumjävel som varit framme och mobbinganmält trots att alla är frivilliga! 

Fast okej, det var väl inte sådär jätteskoj för Beaker som fick trollen efter sig. Skit också.

Men jag tycker vi ska ha en sådan där "vem är värsta attentionwhoren på FL?" ändå.       
    Haha, jag tyckte det var lite smått komiskt faktiskt.
    Det var synd att den försvann.

Jag tycker också att vi ska ha en sådan tråd. Fixar du? Skål
  • Trailer trash TT

Ikväll ska jag dricka en jävla massa vin och bli så där äckligt full och drygSkål Och nej innan någon moralkärring råkar läsa detta så har jag inga barn hemma och ja dom ville åka till farfar och nej dom tar inte skada av det.

• Beaker
    Trailer trash TT skrev 2013-01-18 15:49:59 följande:
    Ikväll ska jag dricka en jävla massa vin och bli så där äckligt full och drygSkål Och nej innan någon moralkärring råkar läsa detta så har jag inga barn hemma och ja dom ville åka till farfar och nej dom tar inte skada av det.
    Tror jag inte en sekund på. Erkänn att du har låst in dom i källaren. Alkis!

Skål
  • Beaker

Ikväll ska jag göra Lumumbas. Perfekt när man är frusen.

På sommaren dricks dom kalla. Skål

• Trailer trash TT
    Beaker skrev 2013-01-18 15:55:45 följande:
    Tror jag inte en sekund på. Erkänn att du har låst in dom i källaren. Alkis!

Skål
    Fan ljuger jag så dåligtSkäms
  • Beaker
    Trailer trash TT skrev 2013-01-18 15:57:01 följande:
    Fan ljuger jag så dåligtSkäms
    Ja, det där var riktigt genomskinligt.

Cool
  • Trailer trash TT
    Beaker skrev 2013-01-18 16:09:32 följande:
    Ja, det där var riktigt genomskinligt.

Cool
    Måste öva lite merSkrikandes

Det här då. Ikväll ska jag fan supa mig full,några barn äger jag inte och gjorde jag det hade dom varit hos farfar
  • giftfri
    Trailer trash TT skrev 2013-01-18 15:49:59 följande:
    Ingen som tror farmor å farfar tar skada av att ha dina ungar. Skrattande
    Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • Trailer trash TT
    giftfri skrev 2013-01-18 16:14:03 följande:
    Ingen som tror farmor å farfar tar skada av att ha dina ungar. Skrattande
    Farfar måste alltid av någon anledning gå ner i källaren och fixa saker när ungarna är därTungan ute
  • fortsätt paddla

Likör och kaffetanten favoritar
    Någongång får hon säkert tid för party...

Svar på tråden "Nu är jag full..."