• Behindblueeyes

Min gubbe är otrogen

Får se om jag lägger in detta på rätt sida .

Jag har varit tillsammans med min gubbe i 3år i juli, känns som en evighet. Vi har gått igenom så mycket tillsammans ..
    Men även 3år av otrohet och lögn.
    6ggr har han varit otrogen med flickor/kvinnor som ser ut som bombade skithus.. Han ljuger om minsta lilla . . T.o.m vad hans jeans kostar . Vi ska nu till familjeradgivningen och vardera gå till psykolog.. Han mår så dåligt säger han .
    Saken är den att jag har ryggen fri .. Köper allt åt honom, städar , lagar mat .. Står för telefoner,tv,.. Allt utom bilen .
    Jag får höra att " den här gången ska jag visa att det är dig jag vill leva med, älskar dig så hemskt mycket"

Har fått reda på ,tack vare tekniken , fast det nekats i flera månader att han varit otrogen .. När jag frågar varför Han Inge sagt när jag haft svart på vitt nästan , så är det gör han skäms!?
    SKÄMS?!

Jag frågade.. Skulle du förlåta mig om jag gjorde allt mot dig så du gjort mot mig .. "Ja det skulle jag,för jag älskar dig" .. BULLSHIT!!

Jag vill ge igen, samtidigt som jag har min jäkla spärr .. Det har inte bara varit en tjej åt gången .

Jag vet att jag borde lämna,har verkligen försökt,vi har varit isär.. Men alltid hitta tillbaka.

Jag känner mig så äcklad, ful, obetydelsefull .
    Tvingar mig att ha sex med honom och efteråt gråter jag .
    Så har det varit dom senaste 4dagarna efter att jag fått reda på det sista .
    Tårarna är inte slut än, vilket jagvtrodde de skulle ta.

Finns det nån som går igenom samma eller gått igenom samma ..

Jag som förr var stark ... Är inte det längre.

Otrohet,svek,förlåt
  • Svar på tråden Min gubbe är otrogen
  • Aimee68

Hade inte stannat kvar en enda minut till!

• Nyfniken83

Jag har vart med om samma.. Ungefär. Tillsammans i sju år gifta i tre. Han va konstant otrogen. Jag förlät hela tiden och gick på hans lögner.. Till slut fanns ingen respekt kvar och då tog det slut. Idag fattar jag inte hur jag kunde tillåta någon att behandla mig så.

• Carmen Cox

Jag har gått igenom samma sak, men jag slet mig loss och trodde på allvar att jag skulle dö utan honom! man blir som en alkoholists fru. Idag, 10 år senare, vet jag att det var det bästa jag gjort i mitt liv var att lämna det aset och jag ångrar att jag inte sket i hans mun typ, mycket tidigare!!!
    Förresten, mitt ex är idag gift och springer fortfarande efter småtjejer på stan....tro mig, dessa karlar blir sällan bättre utan flera års samtalsterapi med fokus på livsteman.
    Gå vidare, gå nu!!!!

• fjånkan

Fundera på saken. Är det ett sådant förhållande du vill leva i? Är det så här du vill ha det? Eller har du en annan bild av hur du skulle vilja ha det? Om det sistnämnda bör du göra dig tillgänglig att ha chansen att finna någon du eventuellt kan få det där andra tillsammans med. Denne man verkar ha visat med all önskvärd tydlighet att han inte kommer leva upp till dina förhoppningar.

• Behindblueeyes

Jag vet inte om det är rädslan i att jag vet inte vad jag får, men vet vad jag har ..

Jag vet innerst inne att detta kommer gå käpp rätt åt helvete , men nånstans innerst inne så älskar jag honom så mycket,fast han gjort och gör mig så illa .

Han friade till mig i somras ,vi förlovade oss..

Jag vill så gärna tro!

Hade detta varit en familjemedlem eller vän till mig som bett mig om råd .. Jag vet vad jag hade sagt..

Lämna aset,det blir inte bättre,det kommer att sluta med att du trycker ner dig själv .

• viseversa

Och du står ut med honom för att??? Jag kan inte se en enda anledning till att du ska stanna med honom.

• Behindblueeyes

Om jag hade ett bra svar på varför jag står ut .. Så skulle jag ge det . Jag älskar honom så högt och troget , jag skäms .. Men jag hoppas att det finns dom som tagit sig igenom liknande som jag går igenom .. Då finns det hopp.

• Aimee68

Sexmissbrukare? Kanske han har nåt uppdämt behov som grundar sig i barndomen som tex att han inte blev sedd och behöver  bli bekräftad? Kanske ni kan söka terapi tillsammans om du nu verkligen vill ha honom kvar. Förstår att det måste vara jättejobbigt. Ingen ursäkt kanske men en förklaring. kramSolig

Svar på tråden Min gubbe är otrogen