Min gubbe är otrogen
Får se om jag lägger in detta på rätt sida .
Jag har varit tillsammans med min gubbe i 3år i juli, känns som en evighet. Vi har gått igenom så mycket tillsammans ..
Men även 3år av otrohet och lögn.
6ggr har han varit otrogen med flickor/kvinnor som ser ut som bombade skithus.. Han ljuger om minsta lilla . . T.o.m vad hans jeans kostar . Vi ska nu till familjeradgivningen och vardera gå till psykolog.. Han mår så dåligt säger han .
Saken är den att jag har ryggen fri .. Köper allt åt honom, städar , lagar mat .. Står för telefoner,tv,.. Allt utom bilen .
Jag får höra att " den här gången ska jag visa att det är dig jag vill leva med, älskar dig så hemskt mycket"
Har fått reda på ,tack vare tekniken , fast det nekats i flera månader att han varit otrogen .. När jag frågar varför Han Inge sagt när jag haft svart på vitt nästan , så är det gör han skäms!?
SKÄMS?!
Jag frågade.. Skulle du förlåta mig om jag gjorde allt mot dig så du gjort mot mig .. "Ja det skulle jag,för jag älskar dig" .. BULLSHIT!!
Jag vill ge igen, samtidigt som jag har min jäkla spärr .. Det har inte bara varit en tjej åt gången .
Jag vet att jag borde lämna,har verkligen försökt,vi har varit isär.. Men alltid hitta tillbaka.
Jag känner mig så äcklad, ful, obetydelsefull .
Tvingar mig att ha sex med honom och efteråt gråter jag .
Så har det varit dom senaste 4dagarna efter att jag fått reda på det sista .
Tårarna är inte slut än, vilket jagvtrodde de skulle ta.
Finns det nån som går igenom samma eller gått igenom samma ..
Jag som förr var stark ... Är inte det längre.