• famhjort

17år & gravid med andra barnet :) unga-mamma bloggar!!?!??!

Hej! Mitt namn e Jenny och är 17år, fyller 18 i sommar., har en dotter som heter Julia, hon fyller hela 2år om en månad! Fick henne när jag var 15år gammal, jag och hennes pappa bor tillsammans :)
    vi Väntar nu andra barnet som är beräknat till början av Juli!

finns de fler unga mammor? skicka era bloggar :)
    här är iallfall min! kram

marsbarneet.blogg.se

KRAM 

• Svar på tråden 17år & gravid med andra barnet :) unga-mamma bloggar!!?!??!
  • MissPessimist

Har ingen blogg men pratar gärna! Är 20, har lilla Julian som är 1,5 och är beräknad att föda 7 november! :D oj då kommer bebisen snart, hur känns det? Än så länge så känns det bara positivt! Vi får väl se hur det går när lillen väl är född sen!

• fffbb

Hej! Jag är 19 år och gravid i vecka 15. Jag har en blogg men inte gått ut än att jag är gravid som jag ska göra då vi har varit på ultraljud den 14 augusti. Www.fannybergman.blogg.se

• Cecilialia
    famhjort skrev 2013-02-05 10:36:18 följande:
    Hej! Mitt namn e Jenny och är 17år, fyller 18 i sommar., har en dotter som heter Julia, hon fyller hela 2år om en månad! Fick henne när jag var 15år gammal, jag och hennes pappa bor tillsammans :)
    vi Väntar nu andra barnet som är beräknat till början av Juli!

finns de fler unga mammor? skicka era bloggar :)
    här är iallfall min! kram

marsbarneet.blogg.se

KRAM 
    Jag har en. Är 21 år och blev oplanerat gravid.

Cutelittlethings.se - Stil & Ungmamma-blogg

{#emotions_dlg.flower}
  • ronja96
    jag har ännu ingen blogg då jag inte har haft tid men nu har jag det så jag ska sätta mig och göra en och den skickar jag ut till er ! jag är 17 år gammal och är gravid i veckan 25. 24+4:)
  • Alvert

Är 20 år och är gravid i vecka 13. Har precis avslöjat min graviditet i min blogg och är såå glad över alla fina reaktioner jag fått. alvert.se

• alvaottilia

Hej! Jag är 20 år från Stockholm och väntar mitt första barn. Är i v.13+0 idag :) 
    Har ingen blogg, men pratar gärna med fler unga mammor! 

Svar på tråden 17år & gravid med andra barnet :) unga-mamma bloggar!!?!??!