Inlägg från: Anonym (typ 1) |Visa alla inlägg
  • Anonym (typ 1)

Bipolär - Fakta!

Anonym (2) skrev 2013-02-06 08:07:11 följande:
    Att vara bipolär har gjort mig otroligt stark. Jag tar mig igenom vad som helst genom beslut baserade på en långsiktig effekt. Efter alla motgångar har jag lärt mig vilka strategier som fungerar. Helt ärligt så tror jag att jag är bättre på att hantera motgångar än många andra. Det har tagit lång tid att inse det, men hur ombytlig jag än är så kan jag äntligen lita på mig själv.
    Jag känner likadant. Känns som jag skulle kunna överleva precis allt. Kan jag gå igenom veckor av att ligga i sängen och vilja dö, så kan jag tamejfan ta mig igenom precis vad som helst. Jag må ha ett mående som gör precis som det vill utan att jag kan påverka det. Jag har gått igenom så mycket i mitt liv, min första depression drabbades jag av som sexåring och sen dess har det rullat på. Det är ett jävla helvete, men gemene man skulle aldrig kunna hantera det jag gått/går igenom. Jag är helt sjukt stark och yttre motgångar tar jag mig bara igenom. När nån dör, ja då är det så och det är inte det värsta jag gått igenom. Skulle jag få cancer, ja då är det bara att bita ihop och mosa på. Skulle jag vara med om en bilolycka, ja tro på fan att jag skulle klara av det med galans. Skulle jag bli förlamad så skulle jag lära mig att gå igen. Jag är en jävla överlevare. 
Svar på tråden Bipolär - Fakta!