Inlägg från: Notperfect |Visa alla inlägg
  • Notperfect

Vilken kändis tål du inte?

Som rubriken lyder. Vilken kändis (svensk som utländsk) tål du inte att se i TV-rutan och varför?

Jag klarar inte av Brad Pitt mest för att Jennifer Aniston är en av mina favoriter och för att han valde Angelina istället.

Sedan har jag väldigt svårt för Tom Cruise utan att egentligen veta varför.

• Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?
  • Notperfect
    Pissenisse skrev 2013-02-24 22:31:47 följande:
    Per Morberg, han är äcklig.
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Jag älskar Per Morberg. Följer honom som en slav på TV:N Skrattande
  • Notperfect
    Gemini skrev 2013-02-24 22:32:28 följande:
    Hollywoodfrun Gunilla
    Ja Usch ja. Henne hade jag förträngt.
  • Notperfect

Håller med er allihopa nästan. Jag tål inte heller Martin Timell, Petra Mede, Carola eller Pernilla Wahlgren..

Jan Guillou har jag också jädra svårt för. Och Hasse Aro USCH!

• Notperfect
    sär skriven skrev 2013-02-24 22:53:19 följande:
    Många, men slemmige Morberg står högst på listan. Urk.
    Men nej. Varför tycker så många illa om honom? Jag älskar ju honom! Jag ska gifta mig med honom i mitt nästa liv.
  • Notperfect
    sär skriven skrev 2013-02-24 22:56:20 följande:
    För att han är äcklig, svettig, ohygienisk och bara allmänt... vidrig.
    Jag förstår att man kan tycka det men jag håller inte med ändå.. Han är fantastisk Solig
  • Notperfect
    Apopan skrev 2013-02-24 22:59:19 följande:
    Tom Cruise är obehaglig. Tror det är hela scientolog-grejen som får en att må lite illa vid åsynen av honom. Hans välkända intervju hos Oprah för x-antal år sedan gjorde inte det hela bättre heller. Huga.
    Haha det är precis det jag tänker på, intervjun hos Oprah. Så fort jag ser honom får jag flashbacks. Nej usch och fy alltså.
  • Notperfect
    NeedfulThings skrev 2013-02-25 00:17:37 följande:
    Jag gillar också Jennifer Aniston massor så jag stör mig grymt på Angelina Jolie som stal Brad från henne. Subba! Det blir värre för varje gång jag ser henne också, för nu blir hon bara smalare och smalare och det tål jag inte heller.

Marie Serneholt förstörde x-factor med sitt "och vad säger publiken!!!" samma visa varje gång. Tål henne inte.

David Schwimmer som Ross i vänner. Jobbig och pinsam.
    Hahaha så skönt att veta att det inte bara är jag.. Har tyckt extremt illa om Angelina genom åren för att hon stal Brad.. Men nu har jag förlåtit henne lite. Eller inte förlåtit men glömt bort.. Jag skiter i henne helt enkelt. Kan dock inte se någon av hennes filmer, speciellt inte när hon ska vara någon form av kvinnlig superhero..

Brad där emot, jag kommer aldrig att glömma Demon
  • Notperfect

Haha älskar att läsa era svar. Håller med er om mååånga. Har börjat ogilla Laila Bagge också. Dels för det hon skrev i sin blogg om hemlösa men också för att hon lever med en Wahlgren. HUGA!

• Notperfect
    Pjutter skrev 2013-02-25 20:55:50 följande:

Det jag reagerade främst på är listan ovan skriven av profilen Jacksson med rubrikerna "sjuka politiker" samt "äckliga människor". Det är inte OK. Kändisar är också människor.
    Men neeej inget yttrande om "näthat" i den här tråden tack. URK!
Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?