Inlägg från: Alltid Daph |Visa alla inlägg
  • Alltid Daph

Vilken kändis tål du inte?

Tänkte först att jag inte ogillar någon, men efter att ha läst era svar inser jag att det finns några stycken. Eric Saade verkar enormt dryg och töntig. Och så ollar jag Jessica Alba och Scarlett Johansson men det är bara för att fd pojkvänner haft dem som favoriter och jag blev så osäker på mig själv varje gång de pratade om dem.

Caroline af Ugglas verkar jag vara ensam om att gilla?    

• Alltid Daph
    Alltid Daph skrev 2013-02-25 16:36:41 följande:
    Tänkte först att jag inte ogillar någon, men efter att ha läst era svar inser jag att det finns några stycken. Eric Saade verkar enormt dryg och töntig. Och så ollar jag Jessica Alba och Scarlett Johansson men det är bara för att fd pojkvänner haft dem som favoriter och jag blev så osäker på mig själv varje gång de pratade om dem.

Caroline af Ugglas verkar jag vara ensam om att gilla?    

ogillar!! jag ollar dem inte. Skrikandes
  • Alltid Daph

Men hur kan ni ogilla den där Gunilla Persson i Hollywoodfruar? Hon är ju hysteriskt underhållande. Man skäms ihjäl och förfasar sig, men har roligt under tiden.

• Alltid Daph

Det verkar råda viss konsensus om vilka kändisar folk har svårt för. Leder Pernilla Wahlgren månne? Henne har jag aldrig stört mig på, hon väcker inga känslor alls faktiskt. Men kungafamiljen..! De är fullkomligt urfåniga allihop. Och Ebba von Sydow som fjäskar runt dem.

• Alltid Daph
    chrissandra skrev 2013-02-26 13:16:53 följande:
    Det beror på att hon drar in sin dotter i hennes hysteriska sfär.
    Ja, det är förstås beklämmande. Stackars unge. Men i övrigt tycker jag att hon är synnerligen lustig. Hennes mimik när hon "skådespelar"!

Har svårt att komma på folk att tycka illa om. Tittar mest bara på Morden i Midsomer och där finns det ju inte så mycket att reta sig på...  
  • Alltid Daph
    LoPax skrev 2013-02-26 13:28:43 följande:
    Petra Mede- alla skämt är på dagisnivå.. pratar väldigt ansträngt och grötigt. 

Lars Ohly- Gnällspik av rang. "buhu jag vill inte sitta brevid jimmie".

Cissi Wallin: Jag förstår "näthatet" mot denna bekräftelseh**a. Hon är besatt av att vara "känd" och måste ständigt prata om "alla mina vänner där och alla vänner där". Dessutom tror hon på naturmedicin som homopati..

Gina Dirawi: Fattar inte alls hypen kring henne..  

Vem är denna Cissi Wallin?? Får googla.
  • Alltid Daph
    Duckan skrev 2013-02-26 13:36:22 följande:

Alltid Daph, gjorde detsamma men jag känner inte alls igen denna Wallin. Vad gör hon?

Helt plötsligt exakt just nu inser jag att hon är nära vän till min bästa kompis. Vilket enormt märkligt sammanträffande. Det är hos som är "Cissi som jobbar på radio". Tyckte väl att namnet klingade bekant.
  • Alltid Daph
    Duckan skrev 2013-02-26 13:46:20 följande:
    Hoppla Daph, där ser man. Mig har hon gått obemärkt förbi.

Ja, jag har heller aldrig sett eller hört henne. Det finns så många mediaprofiler.

Denise Richards har jag ogillat sen hon spelade den där malliga Carmen i Starship Troopers.  =)
Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?