Inlägg från: Kaffekopp |Visa alla inlägg
  • Kaffekopp

Vilken kändis tål du inte?

Jag har extremt svårt för Mikael Persbrandt... Jag tycker han är en värdelös skådespelare och kan inte för mitt liv förstå vad det är som gör att han är så omåttligt populär. 
    Sen gillar jag inte Julia Ormond heller,mycket på grund av hennes roll i Höstlegender. Usch vad jag avskydde hennes karaktär i den filmen.  :)
    Steven Segal är hemsk han också, vet inte riktigt varför jag har svårt för honom, skulle tro att det är alla värdelösa actionfilmer där han spöarr upp den ena lönnmördaren efter den andra utan att anstränga sig särskilt mycket och sedan traskar därifrån med en lite dryg och "humoristisk" kommentar.

• Kaffekopp
    mycketsaft skrev 2013-02-24 23:00:10 följande:

haha, jag fattar inte att någn kan tycka att Steven Segal är en bra skådis :p
    Sen är han sådär slemmig också. Usch, ryser bara jag ser honom! =D
  • Kaffekopp
    Blitz skrev 2013-02-25 23:55:36 följande:
    Kirsten Stewart. Ful haka och lika tråkig i alla filmer, samma dystra min jämnt... 
    Hon ja... Usch. Totalt talanglös och bara allmänt... Ja HEMSK är nog det mest passande ordet. Och han som spelar den där bleke vampyren som hennes karaktär är så betuttad i är inte mycket bättre skådis han heller.

Och sen finns det en hel del politiker jag inte klarar av... Annie Lööf är nog nummer 1 på listan, tätt följd av Reinfeldt och Gudrun Schyman.  Fridolin  tycker jag kan  ta och återvinna sig själv, då skulle han ju göra någon nytta här på jorden.  
Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?