Inlägg från: mepetite |Visa alla inlägg
  • mepetite

Vilken kändis tål du inte?

Pernilla wahlgren, matthew mcconaughey. Matthew är en bra skådis i thriller men what's up med alla romcoms...uhh rysning. Laila bagge efter hemlös incidenten. Jävla stereotypiserande kvinna, har inte upplevt livet utanför östermalm/hollywood.

• mepetite

Maud olofsson och annie lööf..anders borg

• mepetite

Annie lööf är väl dock rätt human i vissa, VISSA frågor. Ex narkotikapolitik. Ja, vi har ett stort problem med droger i sverige och vi har en av världens yngsta sprutnarkomaner , alltså i sverige så använder man sprutor tidigare än ex amsterdam. Dax att sluta förneka problemet. Så det är bra. Att missbrukare blir mer humant bemött av vården om de får snabbare hjälp...detta borde ske genom en jämnare narkotikapolitik ist för nolltollerans då petsonen genom erkännande gör sig skyldig till ringa eller innehav...bla bla god morgon

• mepetite
    Gullmaja skrev 2013-02-26 08:52:28 följande:
    Hela Wahlgren familjen! Mest Pernilla. Hon dyker upp överallt! Utnyttjar sitt kändisskap till max. Tandtrådsreklam, gör kokbok, blogg, sitter i morgonsoffor, sjunger i melodifestivalen m.m

håller med. äckligt  jobbigt!
  • mepetite
    Kaupa Jaur skrev 2013-02-26 09:11:09 följande:
    - Martin Timell. Han är så otroligt otrevlig i verkligheten, blir galen på falska hemmamysäntligenhemmafixarfinamannen när han ska snickra.

- Paolo Roberto. Vet inte varför jag stör mig, tror det är hans dryga attityd. Tror inte han är så dum egentligen, men stör mig på att han aldrig kan bemöta folk som de bemöter honom.

- Carola. Har träffat henne i verkligheten, och det är ingen osanning att hon bara kan prata om antingen de hon har fördomar mot eller Herren. Stör mig även på att hon är så korkad, ger parfymer till svältande barn till exempel.

- Lasse Åberg. Tyvärr är han en riktig översittare i verkligheten, inte alls lik sin karaktär. Dryg, snobbig, verkar hata barn.....

- Lena Ph och Camilla Henemark. Hatar dessa två av samma anledning, deras äckliga sexifiering av ALLTING. Juck, stön, sexskämt, urringningar till naveln, att prata sex, sex och sex i alla lägen och inför vemsomhelst. Så sjukt äckligt och avtändande. De verkar tro att de är sensuella medan i själva verket bara framstår som extremt slampiga.

- Caroline af Ugglas. Tål inte grimaserna och ansiktsknådandet när hon sjunger. Sjung som VANLIGT, bara människa!

- Jonas Gardell och Alexander Bard. Båda dryga, elaka och okänsliga som framhäver sig själv som motsatsen. Och skulle man klaga så gör man det bara för att de är homo, alltså hatar man bögar och de får därför inte kritiseras.

- Tyra Banks. Hon kan vara rolig, men är så överskattad.... Utser sig själv till en massa saker som ingen annan skulle hålla med om, tror jag.

- Jonas i top model sverige (lilla kvällsväskan). Så sjukt störig och sexistisk. Man kan vara proffsig i modellvärlden utan att tafsa på tjejerna och klaga på deras utseenden....

- Izabella Scorupco, nu när vi ändå pratar om top model. Stör mig på att hon verkar så TRÅKIG!! Aldrig ett leende, alltid "lilla gumman...."-attityd till alla andra. LEV lite Bellsan!

- Gina Dirawi. Hon är så tillgjord och konstlad som programledare. Inte bara hon förresten, alla (nästan) som är programledare är allmänt besvärade av det.

- Carolinte Gjertz i Det Okända. Så jävla dålig programledare så det finns inte, fattar inte att hon får ha jobbet kvar! Hennes kommentarer på fallen som är med är ju fantastiska. Släpig röst som känns så seg.
    - Vi upplever störningar av olika slag här i huset...
    - Aha.... Ni tror det kan vara spöken? (smart Caroline)
    - Ja, eller vi hoppas ju att det inte är det.... Det skulle vara skönt att få vara ifred.
    - Aaaa.... Ni upplever att ni blir störda? (suprise, de sa just det....)
    - Ja, det är klart att man blir påverkad, barnen blir ju rädda också.
    - Aaaa... De har också känt av närvaron? (sluta fråga om det de just berättat för helvete!)
    ha ha ha klockrent!

Jonas i åhlens reklamen. Han får mig snarare att vilja avstå väskan än köpa den. Känns som han ska börja runka över den.

Camilla henemark, ord är överflödiga. idag kan man tydligen bli känd för vad som helst i princip. Små bloggerskor skom injicerar botox och annat slem i ansiktet, och får 1 miljon besökare, cashing..50000 kr på kontot. åh nej...jag är knappast avundsjuk!

Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?