Inlägg från: modesto |Visa alla inlägg
  • modesto

Vilken kändis tål du inte?

Notperfect skrev 2013-02-24 22:28:52 följande:
    Som rubriken lyder. Vilken kändis (svensk som utländsk) tål du inte att se i TV-rutan och varför?

Jag klarar inte av Brad Pitt mest för att Jennifer Aniston är en av mina favoriter och för att han valde Angelina istället.

Sedan har jag väldigt svårt för Tom Cruise utan att egentligen veta varför.

För mig är det tvärtom, jag respekterar och beundrar Angelina mer som personlighet, för hennes livsstil, att hon vågar resa till de farliga ställen i värden och också att hon vågade vara stygg och ta för sig med Brad, förföra och ta över. Brad passar mer med henne, de är ett fantastiskt par även om man hör att de bråkar våldsamt då och då. Hon är också häftig med att adoptera och föda så många barn och fortsätta göra allt annat. Och hon är snyggare än Jennifer, fast för smal enligt min mening. Jag står inte ut med Jennifer, hon är för mesig och vanlig ”duktig flicka” i kändisvärlden. Men jag gillar inte att se filmer med varken Angelina eller Jennifer. Har försökt men står inte ut. Jag har sett flera filmer med Brad Pitt och han var helt ok.

Jag har det svårt för Tom Cruis och Madonna för deras religioner och hur det påverkar deras barn och fruar.

• modesto

Angelina är en modig kvinna med innehåll, Jenifer är mesig och tråkig och saknar personlighet.

Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?