Inlägg från: chrissandra |Visa alla inlägg
  • chrissandra

Vilken kändis tål du inte?

Gina Dirawi 
    Alexandra Pascalido
    Jan Guillou
    Jonas Gardell
    Per Morberg 

• chrissandra
    Alltid Daph skrev 2013-02-25 16:57:20 följande:
    Men hur kan ni ogilla den där Gunilla Persson i Hollywoodfruar? Hon är ju hysteriskt underhållande. Man skäms ihjäl och förfasar sig, men har roligt under tiden.
    Det beror på att hon drar in sin dotter i hennes hysteriska sfär.
  • chrissandra
    LoPax skrev 2013-02-26 13:28:43 följande:
    Petra Mede- alla skämt är på dagisnivå.. pratar väldigt ansträngt och grötigt. 

Lars Ohly- Gnällspik av rang. "buhu jag vill inte sitta brevid jimmie".

Cissi Wallin: Jag förstår "näthatet" mot denna bekräftelseh**a. Hon är besatt av att vara "känd" och måste ständigt prata om "alla mina vänner där och alla vänner där". Dessutom tror hon på naturmedicin som homopati..

Gina Dirawi: Fattar inte alls hypen kring henne..  
    Gina Dirawi gör sig lustig på andras bekostnad och inte på ett roligt sätt utan på ett elakt sätt så jag fattar absolut inte att hon får vara där hon är.
  • chrissandra
    LoPax skrev 2013-02-26 15:18:43 följande:
    Jag har aldrig fattat varför folk retar sig på Morberg, Han lagar ju mat i sitt egna kök, till sin familj typ. Eller lagar alla här mat med plasthandskar? 

Får hålla med om ugglas, hon rör sig typ som ett skelett. Jag kan inte förklara det bättre än så. Men det är alltid det jag tänker när jag ser henne, att hon lika gärna kunde ha stått på scenen utan sin hud. Förvånad

Cissi Wallin är för mig urtypen av lesbisk feministisk vänsterpartist. Och därmed inte sagt att det är dåligt att vara vare sig vänster eller feminist. Men just den kombinationen i en och samma människa är så jäkla drygt. Cissi är en sån person som måste tala om för alla andra hur de ska vara. Hon är dessutom övertygad om att hon är "the shit" eftersom hon får läsa upp tweets i debatt och prata i radio då och då. 
    Inte svinar jag sådär när jag lagar mat till min egen familj. 

Cissi Wallin har jag också missat. Kanske lika bra det? :P 
  • chrissandra

Aston Kutcher - Han har bara en karaktär oavsett vilken roll han spelar. Barnslig

Marcus Birro! Blääää 

Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?