Inlägg från: Singoallaa |Visa alla inlägg
  • Singoallaa

Vilken kändis tål du inte?

Fula kroknäsan Leila Bagge. Kammeltoe tacky klädda Lina Hedlund. Danny Saucedo som tror han är så snygg med den där fula bringan men ser ut som en häst i huvudet. Pernilla W fjortis och Lena Philipsson som börjar bli gammal men vägrar se.

• Singoallaa

Keira Nightley har ett otroligt bett fel och är usel skådespelerska. Karolina Gyning har inte mycket bakom öronen. Prinsessan Madeleine så dryg. Peter Jihde bläääää. Ebba von sydow totalt malplacerad som programledare så dålig. Ola Rapace som lämnade ut sitt ex Noomi på ett fult sätt. Och den fula småfeta Mikael Persbrand, totalt överskattad på alla plan!!!

• Singoallaa
    Anton Chigurh skrev 2013-02-26 15:02:30 följande:
    Ola Rapace är väl inte så himla rolig. Han är så jävla kaxig, å när det sen kom fram att han de fakto misshandlat Noomi, då sjönk han rakt ner i skiten, för gott. Tycker jag då. Ola hotade väl dessutom vid nåt tillfälle att slänga ut Noomi från tredje våningen. Ett gediget rövhål. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

VA när har det kommit fram att Ola Rapace misshandlat Noomi? Fy fan!
  • Singoallaa

Det verkar som att Pernilla Wahlgren tar hem priset som "kändisen" folk inte tål!

• Singoallaa
    Pixx skrev 2013-02-26 22:25:52 följande:
    Flickanx2 skrev 2013-02-26 21:06:43 följande:
    Ahhh... tja, egentligen är det inte så många kändisar jag inte tål. Fast om jag själv skulle kunna kalla mig för "kändis" (mer åt B-kändis hållet dårå;) så skulle jag nog säga mig själv. Ibland i allafall ;)) ekdungen.blogspot.se/ 
    Don`t gugde me too hard, please. För det kan jag själv göra så bra såååå ;))  
    128
    Jag vet inte vem du är men din hemsida är hemsk att gå in på - förlåt men blev helt snurrig av text, färg osv :/ ----------------------- svar på tråden; jag tål inte Anders Borg, klipp av hans hästsvans liksom ...

Amen ooohhhh, det var ju det människan ville, få dig att klicka in dennes hemsida och du gick på det!! Shit alltså.
  • Singoallaa
    Pixx skrev 2013-02-27 10:56:10 följande:
    Nu vet vi om att personen i fråga inte har vett nog att göra en hemsida du inte spyr av/får mardrömmar av .. Tror nog inte jag är ensam om att klicka men vågade i alla fall erkänna de ... men säger förlåt då då .... :)

Alla är så kändiskåta så fort någon ropar jag är kändis så kommer resten av flocken att knogas fram till "kändisen". Löjligt.
Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?