Inlägg från: Wittra |Visa alla inlägg
  • Wittra

Vilken kändis tål du inte?

Måns Möller, så trött på det flabbet med kanintänder. ser att flera nämnt Gina, tack!! trodde jag var den enda som inte hyllade henne. alla ba " ååh gina, så komisk" ..jaså? verkligen? började en blogg o gjorde sig lustig över svenskar.....öh... Och "drev" med sin kultur....? konstig humor...inget jag fann roligt iaf

• Wittra

Kom på en till..... DAVID BATRA. Han ska tydligen vara komiker. Obestämd

• Wittra
    SillyJokes skrev 2013-02-26 15:12:25 följande:
    Erik och Mackan har jag också väldigt svårt för. Jag tycker inte de är det minsta roliga. Typ "Nu ska vi se om Erik kan bli full på lättöl, höhöhö, vi ska även göra en motordriven soffa och trimma en moppe, höhöhöhö"

Kul...
    jag ogillar den typen av program-idé, samma med Filip och Fredrik. De är som Yes diskmedel....dryyyygt.
  • Wittra
    fluu skrev 2013-02-26 19:23:18 följande:
    Jag är fortfarande inte helt säker på om han är komiker eller inte :P  Men till hans fördel kan jag säga att han är en jättemysig människa privat.
    haha, hur dem är privat vet vi ju inte...Solig men det jag sett av honom roar mig inte det minsta. Och ingen kan ju rå för hur dem ser ut, men finner honom riktigt oattraktiv och snudd på äcklig,  Cool 
Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?