Inlägg från: SillyJokes |Visa alla inlägg
  • SillyJokes

Vilken kändis tål du inte?

4:e plats: Jack Black. Inte rolig någonstans.

3:a plats: Rickard Olsson. Jag tycker verkligen inte om honom som programledare. Han är fruktansvärt jobbig att lyssna på.

2:a plats: Carola. 

1:a plats: Ian Haugland. Jag verkligen avskyr hans röst och sättet han pratar på, det är så jävla störande! Klarar inte av att lyssna på Rockklassiker p.g.a. honom.

• SillyJokes

Jag borde förlänga min lista med:

Christer Sjögren
    Bert Karlsson
    Kristen Stewart
    Jim Carrey
    Anna Anka
    Peter Wahlbeck

• SillyJokes

Lite politiker:

Lars Ohly - Verkar väldigt omogen.
    Mitt Romney - Homofob, konservativ, arbetar bara för över- och medelklassen.
    Kent Ekeroth - "Låt inte fel invandrargrupper invandra" = Det är fel på muslimer. Snacka om att dra alla över en och samma kam. Det är faktiskt riktigt pinsamt.
    Björn Söder - Taskig människosyn. "Zigenare får skylla sig själva om de blir diskriminerade" = Alla zigenare blir utpekade som ett problem.
    Erik Almqvist - Väldigt agressiv med taskig människo- och kvinnosyn. Fattar inte varför vi skattebetalare ska finansiera hans 4 miljoner kronor efter det att han blev utsparkad. Och han säger själv att Sveriges invandring kostar så mycket för skattebetalarna. Så jävla sjukt och fel.

• SillyJokes

Erik och Mackan har jag också väldigt svårt för. Jag tycker inte de är det minsta roliga. Typ "Nu ska vi se om Erik kan bli full på lättöl, höhöhö, vi ska även göra en motordriven soffa och trimma en moppe, höhöhöhö"

Kul...

Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?