Inlägg från: mycketsaft |Visa alla inlägg
  • mycketsaft

Vilken kändis tål du inte?

Håller med om flera stycken som ni skrivit, skulle vilja lägga till Victoria Silvstedt..

• mycketsaft
    Kaffekopp skrev 2013-02-24 22:58:30 följande:
    Jag har extremt svårt för Mikael Persbrandt... Jag tycker han är en värdelös skådespelare och kan inte för mitt liv förstå vad det är som gör att han är så omåttligt populär. 
    Sen gillar jag inte Julia Ormond heller,mycket på grund av hennes roll i Höstlegender. Usch vad jag avskydde hennes karaktär i den filmen.  :)
    Steven Segal är hemsk han också, vet inte riktigt varför jag har svårt för honom, skulle tro att det är alla värdelösa actionfilmer där han spöarr upp den ena lönnmördaren efter den andra utan att anstränga sig särskilt mycket och sedan traskar därifrån med en lite dryg och "humoristisk" kommentar.

haha, jag fattar inte att någn kan tycka att Steven Segal är en bra skådis :p
  • mycketsaft
    Kaffekopp skrev 2013-02-24 23:05:21 följande:
    Sen är han sådär slemmig också. Usch, ryser bara jag ser honom! =D

ja, ingen trevlig karl..
    Miss Behave skrev 2013-02-24 23:05:41 följande:

Ashton Kutcher (eller hur det nu stavas). Han går an i the 70th show, men allt annat är han bara fåing i.

Eller hur! Det enda "bra" han gjort är Kelso.
  • mycketsaft
    lilletrille skrev 2013-02-25 12:53:34 följande:
    Hugh Grant.

Otroligt sliskig människa..
    hur kunde jag glömma honom! Han och Victoria Silvstedt är de värsta kändisar jag kan komma på..
  • mycketsaft
    Feltryck01 skrev 2013-02-25 12:53:06 följande:
    Charlie Sheen. Fattar verkligen inte varför alla tycker att han är sååå cool och bra när han egentligen bara verkar vara en tragisk människa med trasigt liv.

ja han är verkligen tragisk.. Tycker både synd om honom och stör mig fruktansvärt mycket :p
Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?