Inlägg från: Andromeda |Visa alla inlägg
  • Andromeda

Vilken kändis tål du inte?

Julia Roberts, jag klarar inte av henne.
    Magnus Betnér, usch!
    Filip och Fredrik, överskattade utan dess like.
    Brad Pitt, han är bara så överskattad. Jag har aldrig förstått hur folk kan tycka att han är sååå snygg och begåvad.
    Katrin Zytomierska, av självklara skäl.
    Bingo Rimér, för herregud.... 

• Andromeda

Glömde Anna Wahlgren, "buuhuuu, jag skrev skitböcker om barnuppfostran och var alkis. Nu är jag ledsen över att mina barn inte låtsas allt är bra. Nu är jag så fattig så, visserligen fick jag miiljonarv av min pappa och intäkterna från mina böcker men fattigast i världen är jag allt!"Gråter

• Andromeda
    idakohler skrev 2013-02-26 19:45:55 följande:
    Alexandra pascalido. " Jag ääääääälskar Rinkeby. Det är så hääärligt och mångkulturellt". Själv bor hon på östermalm. Hycklare!!!!!
    Ha ha, man lever inte som man lär. Låt oss ej glömma när hon stal en artikel från en grekisk tidning och översatte till svenska och låtsades att hon skrivit den. 

Idol Rabih... alltså han är antagligen en snäll och bra kille men han känns bara lite trög... Och jag har stora problem med hans leende, jag vet inte varför.  
  • Andromeda
    maximum skrev 2013-02-26 20:45:59 följande:
    Per Moberg!

Alltid spelat kvinnomisshandlare i filmer och för några år sedan dök han upp från ingenstans och började laga massa mat och som om han aldrig gjort något annat.
    Nu är han dommare i Sveriges mästerkock och han är så jävla egotrippad och elak
    Men alla verkar älska honom.
    Varför?

!!! Glömde honom! Precis, varför? Jag menar, han slibbar ju med maten på ett riktigt svinigt sätt och sen är han ju så jäkla överspelad. Sen har jag väldigt svårt för man med flottigt hår. (vare sig det är naturligt eller med produkter i)
  • Andromeda

Christine Meltzer... hon är ju inte rolig, så varför tycker folk det?? Hon gör ju exakt samma min till varje karaktär och använder exakt samma röst.  Sen såg jag på tv att Filip och Fredrik var på gång igen..hurra... Dom är så överskattade så det finns inte. 

• Andromeda
    Anton Chigurh skrev 2013-04-29 11:10:56 följande:
    Finns det nåt större rövhål än den makalöst arroganta Jan Oskar Sverre Lucien Henri Guillou ??

Svar : NEJ, inte en chans.
    Håller med, jag blir utmattad bara av att se människan en sekund på tv. Gud, hans jävla jag-ska-berätta-hur-fel-ni-har monologer är vidriga. Jag kommer fortfarande ihåg när jag var barn och han var med i något kvällsprogram, och han blev arg och bara gick iväg och alla som var kvar fick låtsas som det regnade. 

Maria Montazami.... jag hälsade på hos en kompis idag och läste en gammal veckotidning medan hon gjorde sig färdig. I den var en intervju med henne där hon berättade om att kvinnor kom upp till henne och bad om autograf och tydligen darrade. Haha, nej... Och om någon möjligtvis skulle bli darrig av att få en autograf av Maria Montazami då ifrågasätter jag starkt deras livsval och psyke.  
Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?