• Litenbåt

Sexchatta med okända människor.

Ni som pratar snusk med folk här eller på andra ställen, bakom er partners rygg, varför gör ni det? Hoppas ni på att få ligga lite? Eller vill ni inte alls vara otrogen IRL? Eller er partner kanske vet om att ni snackar sex i inboxen med andra?

Can I bring anything back for you damaged fuckers? Some coke? Some heroine? Some Pink Taco?
  • Svar på tråden Sexchatta med okända människor.
  • Anonym (otrogen?)
    Stefan B skrev 2013-05-11 02:52:44 följande:
    Nej har ju bara börjat :) 
    Är du kille eller tjej? Trist med anonyma  
    Jag är en tjej.
    Du är ju nästan lika anonym som mig, eftersom du inte har en presentation eller en presentationsbild.
  • cärröförfän
    Anonym (otrogen?) skrev 2013-05-11 02:56:50 följande:
    Jag är en tjej.
    Du är ju nästan lika anonym som mig, eftersom du inte har en presentation eller en presentationsbild.

jag är också tjej!!!!!!111111
  • Anonym (otrogen?)
    cärröförfän skrev 2013-05-11 02:58:34 följande:

jag är också tjej!!!!!!111111
    wow.
  • majsan30

Jag gillar själv att snacka med folk på www.sexrummet.se :) ett bra sexcommunity helt enkelt med bra chatfunktion.
    Så detta kan jag verkligen rekommendera till alla killar och tjejer! 

• groot

Åh att sexchatta med okända människor är det bästa jag vet :)

• Quarell
    lillejag2009 skrev 2013-05-01 09:26:53 följande:
    Håller med plus att man blir väldigt upphetsad av att hetsa upp andra.

Jag skulle kunna tänka mig ligga med nån annan ja

Din sambo vet om det eller?
  • sexchattare

brukar sexchatta både här och på www.snuskchatt.se och de är jävla skönt att chatta sex med tjejer !! perfekt när man inte orkar gå ut å ragga och så mycke lättare än de är på krogen !!!

• villbusa

finns det inga bra sajter me chatt som e gratis nu för tiden?  vill kåtchatta med okända ibland men ingen lust att abonnera på nån kontakt sajt..... tips???

• aweless

Jo, chatta med okända kan va liksom en mer avacerad form av onani...fast behöver inte ens vara onani ibland, kan ju ge nya tips och ideér till sitt eget IRL sexliv.
    Med det sagt, jag tillhör skaran som tycker det är kul, men fan vet vars det finns nått bra ställe för det hela.  

Svar på tråden Sexchatta med okända människor.