Inlägg från: Anonym (Ja fy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja fy)

Kåt just nu?

Nu orkar jag snart inte med den här förbaskade mensen längre. Hade det bara varit lite mindre mens så hade han fått trevlig väckning nu.

• Anonym (Ja fy)

För tillfället inget. Fick nöjet att suga av honom innan medan jag pullade iaf. När han stoppade ner sin hand i mitt linne och pressade min bröstvårta mellan sina fingrar så trodde jag att jag skulle få sönder. Suck... Ett par dagar till bara.

• Anonym (Ja fy)

Och han bara går och flinar åt min frustration den jäveln. Smyger upp bakom och tafsar, smackar till mig på arslet när han går förbi, kysser mig sådär intensivt som betyder "bedroom now!", alla smågrejer för att jävlas. Han ska minsann få igen sen. Grrrr..

• Anonym (Ja fy)

Kåt och våt som ett jävla djur idag. Fy!

• Anonym (Ja fy)

Ja! Och sambon ligger bredvid mig i sängen och nekar mig sex. Förbaskade man!

• Anonym (Ja fy)
    Charlotte73 skrev 2013-11-19 23:29:04 följande:
    Skulle kunna bli..

Du kan lätt få min kåthet om du vill. Till helgen vill jag ha tillbaka den men för tillfället, it's up for grabs.
  • Anonym (Ja fy)
    Speak up skrev 2013-11-19 23:31:19 följande:
    Men... Fy!  Hade det varit jag så..!

Eller hur! Tror det är första gången hittills som han nekat mig så jag måste medge att det kändes lite skumt.
  • Anonym (Ja fy)
    Speak up skrev 2013-11-19 23:32:51 följande:
    Hur illa är det på en skala 1 - 10 då? 

Mja, 7 kanske. Jobbar upp den inför helgen. ;)
  • Anonym (Ja fy)
    Alcyone skrev 2013-11-19 23:36:20 följande:
    Är det sån där gangbang härinne?

I wish!
  • Anonym (Ja fy)
    Speak up skrev 2013-11-19 23:50:51 följande:
    Mmmh... men 7 är fint. Det är klart över medel-kåthet.  Så du börjar på nivå 7 redan på tisdag/onsdag? Inte illa.

Onödigt känns det som dock när jag måste vänta på riktigt ordentliga grejer fram till helgen, men vad ska man göra. Kåt, glad och tacksam osv. ;)
  • Anonym (Ja fy)
    Speak up skrev 2013-11-20 00:02:47 följande:
    Får man fråga vad som händer till helgen..? 

Klart du får fråga. ;)

Men jag tror inte att needleplay intresserar. ;)
  • Anonym (Ja fy)
    Speak up skrev 2013-11-20 00:26:26 följande:
    Hm... Låter som att det handlar om lek med nålar..?  Inget jag kan något om.

Precis. Nålar. :)
  • Anonym (Ja fy)
    Speak up skrev 2013-11-20 01:20:39 följande:
    Hehe, nja... Låter väl inte riktigt som något jag skulle gå igång på själv..  Men, alla är vi olika!

Vet inte ännu om jag går igång på det. Premiär för mig. :)
  • Anonym (Ja fy)
    Speak up skrev 2013-11-20 01:32:09 följande:
    Wow, spännande! Fast för mig låter det ju mera som akupunktur. 

Spännande men otroligt nervöst.

Fast akupunktur, njaaa. :D Lite för grova nålar för det, och sen går dom genom huden och ut igen, inte bara rakt in.
  • Anonym (Ja fy)
    Speak up skrev 2013-11-20 01:39:24 följande:
    Aha, den typen av nålar..! Men det är ändå inte riktigt sådär så att ni ska trä köttkrokar genom skinnet på ryggen och sen hängas upp i taket? 

Nej det hoppas jag verkligen inte! :D Men antagligen en jäkla massa pisk däremot.
  • Anonym (Ja fy)
    Speak up skrev 2013-11-20 01:49:15 följande:
    Hehehe... Kanske det ja. ^^

Får man fråga hur gammal damen är?  

"Damen" är 28. ;)
  • Anonym (Ja fy)
    Speak up skrev 2013-11-20 01:52:34 följande:
    Åh, som herrn själv alltså. Trevligt.  Hehe, jag hoppas verkligen det blir en mysig upplevelse. Vete tusan om jag själv hade gått igång på något dylikt.

Handlar inte så mycket om att gå igång för mig. Mer om en slags inre frid, sen kan man satsa på att gå igång. ;)
  • Anonym (Ja fy)
    Speak up skrev 2013-11-20 01:58:06 följande:
    Hehe, men nu låter det ju mer som akupunktur igen. Det kan väl vara ganska lugnande! 

Nåja, varför inte lite nålar som nedvarvning innan man kör igång på riktigt så att säga. Hihi!

Haha. Njaaaa. Mer att skräcken och smärtan får mig att tappa all fattning. :)
  • Anonym (Ja fy)
    Speak up skrev 2013-11-20 02:14:30 följande:
    Uj uj uj! Nu pratar vi tillstånd som jag aldrig ens varit i närheten av.  Men tack för att du försöker förklara för mig.

Det är nog omöjligt att förklara. Ville mest reda upp missförstånd. :)
  • Anonym (Ja fy)
    Speak up skrev 2013-11-20 02:35:47 följande:
    Äsch då, inga missförstånd här inte. Jag har nog bara lite svårt att förstå känslan i det hela.  Men det är lugnt, jag förstår ju att andra kan tycka nålar och smärta är något positivt. För mig är det lite tvärtom, hehe. 

Har jag full förståelse för. Kan inte säga att smärta i sig är något som är positivt för mig heller. Men vad det gör med sinnesstämningen och hur jag släpper taget om allt runt omkring är fantastiskt. :)
Svar på tråden Kåt just nu?