• lollat

Kåt just nu?

Japp! Riktigt jädra sugen på att ligga är jag. Ska på date med 8 år äldre tjej, ikväll, ska bli himla intressant.

• lollat
    villbusa skrev 2013-05-09 15:57:58 följande:

lycka till , ha det skönt!Skrattande
    det hoppas jag!
  • lollat
    lollat skrev 2013-05-09 16:40:13 följande:
    det hoppas jag!
    Jag fick ligga! Två brudar på två dagar, man märker att det är vår och dom tuffa små skötena fortsätter rinna. :D
  • lollat
    ArgaKillen skrev 2013-05-10 17:23:24 följande:

Ingen bryr sig om hur många du ligger med eller vilka praktexemplar till potentiella smittspridare såna som du är!! Eller är det en årlig tävling som äger rum varje vår som jag inte känner till?
    Potentiella spridare? Jag knullar ofast bara med skydd, vem tar du mej för? 

Jag blir llte sugen på att slå "mina tidigare rekord" men alla gör ju som dom själva vill. 
  • lollat
    Fandango46 skrev 2013-05-15 13:15:01 följande:

Mmm...sommaren är så trevlig. Är iofs kåt på vintern med Arbetar i Sthl city och ska nu ta en promenad på Drottninggatan och passar då på att titta på snygga kroppar
    Kan nog tyvärr meddela att kropparna är smaskigare i Malmö, vilka kurvor många invandrarkvinnor har och man kan väl säga att dom inte är pryda (och om du nu tillhör dom som av obeskrivlig anledning inte kan uppskatta invandrarkvinnor, så kan jag säga att "svenskarna" hakar på).
Svar på tråden Kåt just nu?