Inlägg från: Anonym (Sugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sugen)

Kåt just nu?

Oh JA !! Jag är kåt

• Anonym (sugen)

Gud vad jag sååååå sugen....

• Anonym (sugen)

Finns en tjej här som är så kåt just nu som jag gör?

• Anonym (sugen)
    carlf skrev 2014-07-22 20:17:19 följande:

Skriv om den meningen så jag begriper;)

Begriper du inte? Är en kille och är kåt och undrar om en tjej är också kåt ? Och kanske vem vet ha ha ????????
  • Anonym (sugen)
    Anonym (tjej35) skrev 2014-07-24 00:10:42 följande:

Ja, är nybliven singel så :(
    Kan nog få sex när jag vill men jag vill ju inte ha nån annan än mitt ex :(

Har läst mycket på FL att sex med ex är inte omöjligt så fråga ditt ex annars det är att bara onanera 
  • Anonym (sugen)
    Anonym (tjej35) skrev 2014-07-24 03:45:59 följande:
    Jag har alltså lämnat relationen för 6 dagar sen. Är knappast det smartaste draget att ha sex med honom då. Jag älskar honom men han säger att han inte älskar mej, därför lämnade jag och kan inte ha nån kontakt alls.... Han hade gärna haft kvar den sexuella relationen eftersom det sex vi haft är det bästa han haft. Hade jag inte haft känslor hade vi båda mer än gärna varit kk. 

För min del har det aldrig varit ett problem eftersom svartsjukan aldrig dykt upp. Men jag har å andra sidan en väldigt frigjord syn på sex, så jag är fullt medveten om att jag kanske inte är direkt representativ när det gäller hur "vanliga" människor reagerar.
    Tack för alla förklaringar.
    Kärlek/känslor och sex är mycket debatterad här på FL. Och efter jag läst all du skrev så vill jag fråga dig: kan du tänka dig att skilja på känslor och sex?
    Vad är Sex för dig? och vad är känslor för dig?
    OBS att du behöver ej svara om du inte vill. Men jag antar att svaret kan guida dig till spåret där du kan börja se det/vad du vill och ev om det ska ta mindre eller mer än 20 år 
  • Anonym (Sugen)

Han ska upp 04 så nä väcker han inte s

Svar på tråden Kåt just nu?