Kåt just nu?
Är väldigt våt i trosorna nu, jättekåt! Vill höra om något sexigt någon kille vill göra med mig!
Är väldigt våt i trosorna nu, jättekåt! Vill höra om något sexigt någon kille vill göra med mig!
Det där var upphetsande!! Måste onanera nu!!!
*Känner hur det hettar och spänner nere i mina jeans nu. Helst skulle jag vilja komma ur dem så snabbt som möjligt, men jag ligger kvar som förhäxad av ditt sköte. Den syrliga, något salta smaken, i kombination med doften från dig är nästan överväldigande. Bedövande. Jag blundar och koncentrerar mig hårdare på vad jag gör. Erfar plötsligt känslan av att du växer i min mun. Din klitoris svullnar allt mer och jag njuter av din allt snabbare andning och små kvidanden. De håller nu på att omvandlas till utdragna stön, och din kropp spänns i omgångar. Jag märker hur du lyfter på svanken och trycker dig allt hårdare upp mot mig. Du vill komma så nära som möjligt. Vill ha mig inuti dig. Jag tänker inte göra dig besviken!
Jag slår min ena arm runt din ländrygg och hjälper dig att komma så nära mig det bara går. Trycker dig upp och in mot mig. Upphetsningen av att få din våta mus hårt tryckt mot munnen är febrigt upphetsande. Jag ser stjärnor! Pressar dig ännu hårdare mot mig. Känner att jag börjar tappa besinningen av kåthet. Det bultar i skrevet, börjar nästan ömma lite. Snabbt sticker jag ned andra handen och knäpper slarvigt upp jeansen. Får av mig dom med ett kraftigt ryck och de hamnar halvvägs ner på låren. Jag låter de vara där så länge medan jag för upp handen igen och formar mitt pek-, och långfinger till en uppböjd ”krok”. Jag väter min fingrar i ditt blöta. Du är plaskvåt! Du stönar till högt när mina fingrar lätt glider upp i dig, och jag börjar direkt leta efter din känsliga punkt. Plötsligt känner jag den mjuka lilla knoppen och trycker till med fingertopparna. Ditt stön är genomträngande och för en kort sekund tror jag att du redan kommit. Men icke. Din rygg spänns som en pilbåge och skjuter upp från sägen. Hela min mun och haka dränks i ditt våta sköte. Jag kan inte låta bli att stöna till själv, men det blir ett ganska kvävt stön!
Jag börjar ivrigt fingra dig. Masserande trycker jag mina två fingrar upp mot dig. Smeker din g-punkt med retsamt kittlande rörelser. Får dig att stöna för varje tryck. Dina muskler krampar om mig och jag känner hur härligt tight du är. Nu är jag yr av kåthet. Åh jag vill kn-lla dig… nu..!*
Åh vad jag önskar mig en kk till granne som kan komma över och slicka och knulla min fitta så jag kommer flera gånger om!