Kåt just nu?
Wow, Speak up, du skriver bra! Skrivna ord är såå mycket bättre än att titta på trist porr, mer utrymme för fantasin.
Wow, Speak up, du skriver bra! Skrivna ord är såå mycket bättre än att titta på trist porr, mer utrymme för fantasin.
Speak, du får starta en egen liten blogg eller tråd, "Speakers corner" , tror du skulle få många fans......
Jag är inte direkt kåt men jag är sugen på att bli. Skulle vilja ha en varm kropp, men sambon sitter med iPaden och ska se Melodifestivalen. Sen blir det nog den där jäkla iPaden igen.
Nej inte särskilt men jag längtar efter att bli.
Jag är kvinna. Kanske jag ska tillägga. Skulle vilja ha en man med varma händer här.
mr me skrev 2014-03-28 21:00:06 följande:[/quote-nick]Var är sambon? [/quote]
Framför tv:n med datorn i knäet
Anonym (W 2) skrev 2014-03-28 20:58:23 följande:[/quote-nick]Jag är man. Med varma händer dessutom. Vart vill du mina varma händer?[/quote]
Överallt. Först ryggen och midjan.
Egentligen vill jag gärna lägga händerna på en varm kropp också. Att nån skulle tycka det var skönt.
]carlf skrev 2014-03-28 21:11:52 följande:Ja o lätt lekande över naken varm kropp va?;)[/quote]
Du förstår precis.
Och känna på hud och doft.
Nyduschat är skönt..och luktar gott. Handduken är lite blöt tycker jag, bort med den!
]mr me skrev 2014-03-28 21:41:21 följande:Säg till din sambo kanske? [/quote]
Tror du inte jag försökt det? Klart jag hellre hånglar med min levande man irl än chattar. Om det vore så lätt skulle jag inte gå in i den här tråden fattar du väl?
*muttrar nåt ohörbart*
Carlf: Det är en bra substitut att läsa här, jag har väldigt bra fantasi och gillar skrivet bättre än film eller bilder.
Det är hårt för alla som vill ha närhet, och slöseri på alla varma händer som inte får smeka, oavsett om man är singel eller i osynk med partnern.
På väg ut...ha det kul! Jag har just lagt mej, är så trött så jag inte är nån bra prat-partner just nu. Ska bara ha lite snabb självservice, tror jag ska tänka på Carlf OCH w2 i sängen bredvid mej.
Verkar lite trassligt i praktiken men det ska nog gå bra i fantasin.