Inlägg från: Anonym (W 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (W 2)

Kåt just nu?

Anonym (Kåt) skrev 2013-11-23 20:24:54 följande:
    Sjukt kåt! Vill att någon het kille kliver innanför dörren och smiskar upp mig ordentligt, binder fast mig och gör precis vad han vill med mig.
    Jag vill vara den killen. Jag vill förföra dig hårt i pulserande takt. bakifrån. Jag vill få dig att stöna av välbehag, få dig till en härlig orgasm.
  • Anonym (W 2)
    Anonym (xx) skrev 2014-03-28 20:46:59 följande:
    Nej inte särskilt men jag längtar efter att bli.
    Det går säkert att ordna....
  • Anonym (W 2)
    Anonym (xx) skrev 2014-03-28 20:56:37 följande:
    Jag är kvinna. Kanske jag ska tillägga. Skulle vilja ha en man med varma händer här.
    Jag är man. Med varma händer dessutom. Vart vill du mina varma händer?
  • Anonym (W 2)
    Anonym (xx) skrev 2014-03-28 21:22:35 följande:
    Anonym (W 2) skrev 2014-03-28 20:58:23 följande:[/quote-nick]Jag är man. Med varma händer dessutom. Vart vill du mina varma händer?[/quote]

Överallt. Först ryggen och midjan.
    Egentligen vill jag gärna lägga händerna på en varm kropp också. Att nån skulle tycka det var skönt.
    Jag är nyduschad och alldels varm, med endast en handduk runt mig. Jag kan smeka din rygg, ta tag i din midja och lägga dig bredvid mig här i sängen..
  • Anonym (W 2)
    Anonym (tjej35) skrev 2014-03-28 21:24:28 följande:
    Ja :( Det har jag varit sen i måndags när jag fick en väldigt skön väckning. Bättre start på veckan gick inte att få
    Nu längtar jag efter att få vara nära honom. Så sugen på att ge honom en härlig avsugning. Blir så kåt av tanken på att höra honom njuta, känna hur han närmar sig och svälja varje droppe när han kommer. 
    Berätta om din väckning...
  • Anonym (W 2)
    Anonym (xx) skrev 2014-03-28 21:40:31 följande:
    Nyduschat är skönt..och luktar gott. Handduken är lite blöt tycker jag, bort med den!
    Jag kan lägga bort handduken. Vi kan lägga oss i skedande position. Jag bakom dig, tätt pressad mot din kropp. Jag pussar din hals och din nacke. Du hör mina tunga och varma andetag....
  • Anonym (W 2)
    Anonym (xx) skrev 2014-03-28 22:18:13 följande:
    Carlf: Det är en bra substitut att läsa här, jag har väldigt bra fantasi och gillar skrivet bättre än film eller bilder.

Det är hårt för alla som vill ha närhet, och slöseri på alla varma händer som inte får smeka, oavsett om man är singel eller i osynk med partnern.
    Jag skriver gärna med dig. Jag har även bilder att dela med mig av i fall fantasin inte räcker till..
Svar på tråden Kåt just nu?