Inlägg från: Anonym (kåt också) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kåt också)

Kåt just nu?

Bettizzzz13 skrev 2013-12-19 17:20:44 följande:

just nu. Sitter och smeker lite här är det vått mellan benen

Låter härligtFlört Har du nåt i dig nu då eller smeker du dig fortfarande?
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-05 19:57:51 följande:
    Ja. Superkåt de senaste dagarna. Har fått en fantasi på hjärnan som gör att varje gång jag tänker på den så håller jag på att glida av stolen.. Så även idag
    Nu får du allt berätta din hemlighetFlört
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-05 22:11:02 följande:
    Ja
    Har postat min fantasi i andra trådar så jag bara klipper och klistrar in den här. När jag läser detta igen så blir jag alldeles knäsvag :)
    Tänder på tanken att träffa en anonym internetdejt. Stå utanför hans lägenhet i enbart sexiga underkläder täckt av en lång kappa och ögonbindel! Han leder in mig och placerar mig i sängen. Fäster mig med handklovar och sedan ropar in fyra-fem kompisar. Jag får suga länge och mycket samtidigt som jag får en skön behandling där nere med en skön tunga och skäggstubb som river skönt. Efter det får jag skön kuk i alla hål tills männen tömt sig i mig, i alla hål. När de är färdiga släpper de loss mig tar på mig kappan och leder ut mig. Jag åker hem och väntar spänt på nästa gång den anonyme ringer efter mig...
    Låter som en underbar fantasi!  Skulle du inte vilja prova på?
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-05 22:59:00 följande:
    Jo det vill jag nog.. Vi får väll se vad som händer i framtiden:)
    Härligt det låter! Har du haft dom här tankarna länge? Provat mer än en kille änFlört
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 11:01:02 följande:
    Vad konstigt det blev med texten. Ni få själva sortera ut inlägget ..
    Det är lungt ja fick ju mitt svar!  Låter lite porrigt med 4st i samma rumFlört  Var ni nära varann så ni tjejer kunde smekas med?
  • Anonym (kåt också)

Okej.. Har själv provar det för många år sedan, ångrar i efter hand att man inte rörde andra tjejen!  Det var väldigt upphetsande iallafall, vi kände varann väl så det hade nog inte varit några bekymmer. Vi avslutade med o spruta på tjejerna som satt i samma säng på slutetGlad  Är du student fortfarande tjejen?  Går det hett till i student rummen? Ja känner en som går på chalmers men ej vågat fråga änFlört

• Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 15:21:55 följande:
    Hur min sängranne avslutade vet jag inte. Hur vi avslutade fanns det inga bevis kvar på efter:):) Det kan du tolka med fantasin:) Nej jag är inte studerande längre! Det är ett avslutat kapitel.

Du läste nog inte frågan helt ja undrade inte hur ni avslutade!  Okej du har studerat färdigtFlört  Det var en härlig tid iallafall förstår ja!   Med mycke trevligt sex o festandeGlad
  • Anonym (kåt också)
    Anonym (Ung & kåt) skrev 2014-01-06 16:41:25 följande:
    Den fantasin bjuder jag på:)
    Festande blev det en del. Men inte så mycket sex:( är inte så erfaren

TackarGlad  Misstänkte att ni festade en del!  Ok varför inte?  Finns ju inget skönare!   Okej hur gammal är du tjejen?
  • Anonym (kåt också)

Ingen fara tjejen bara trevligt o skriva med dig! Förstår att du inte vill tala om för mycke!  Då är du närmare 20 än 30 iallafall.  Du behöver allså ha en kille som kan göra det skönt för dig!  Ledsnat på att smeka dig själv?

• Anonym (kåt också)

Okej tjejen!  Känner mig lite skyldig till att du blev så kåt nu då!  Du får helt enkelt använda dusch slangen o få dig en rejäl orgasmFlört Hade vi inte varit anonyma båda 2 kunde vi skrivit lite snusk till varann på pmFlört

Svar på tråden Kåt just nu?