• axxxel

Kåt just nu?

Jag har haft en härlig påsk med ledighet och sex varje dag, ibland flera gånger. Men jag är sugen på mer. Idag har jag varit kåt hela dagen. Kommer nog tyvärr inte att bli något i kväll så jag kanske får ta saken i egna händer Tungan ute

• axxxel

Hade skönt sex i båten i går med min kk, men nu är jag kåt igen. En avsugning skulle vara skön.

• axxxel
    Bettan85 skrev 2014-06-21 21:45:33 följande:

ja, är grymt kåt

Jag också. Hela midsommarhelgen har varit kåt och skön. Tar ett glas vin nu, skulle vara skönt med lite sällskap.
  • axxxel

Mmmmm ja, tanken på min heta sköna kväll i går gör mig kåt i dag.

• axxxel

Efter het natt med min kk är jag kåt igen. Tyvär kan jag inte förvänta mig nått besök av min älskarinna då hon är utomlands. Vore skönt med lite sexig chatt...

• axxxel

Ja, nu vore det skönt med någon glad och kåt kvinna. Tyvärr är hon långt bort just nu.

• axxxel

Vet inte varför men jag har varit rejält kåt hela dan. När jag vaknade var jag stenhård och kåt., men han inte göra något åt det då. sedan har jag "anfallits" av kåthet hela dan. En blick en åtsittande klänning en vacker nacke ett par vackra bröst har fått blodet att rusa till mitt organ....Nu har jag kommit hem från jobbet och kan se till att göra något åt det hela :)

• axxxel
    Anonym (Fröken kåt) skrev 2016-10-19 13:34:51 följande:
    Är jag oxå ;). Mm längre fram kanske.. Lite mkt nu. Puss
    Adam91 skrev 2016-10-19 13:13:50 följande:

För ung för? Trodde åldern var en siffra bara men du kanske är rädd för yngre killar? ;) haha du väljer själv

Jo förvisso... Men älskling.. Hade kunnat va din morsa ;)

Tycker du själv det är spännande med kvinnor som är betydligt äldre än dig?
    Du kanske skulle gilla en av varje, en mogen erfaren och en lite yngre, Fröken kåt?
Svar på tråden Kåt just nu?