Kåt just nu?
Är inne i en otrolig kåt period just nu. Känns som jag tänker på sex hela tiden! Väldigt sugen på en erotisk massage också! Aldrig testat det.
Är inne i en otrolig kåt period just nu. Känns som jag tänker på sex hela tiden! Väldigt sugen på en erotisk massage också! Aldrig testat det.
Skulle inte vara helt fel. Älskar att använda ordentligt med olja och massera musen
(Amanda) jag ställer gärna upp på att hjälpa dig med det:-P
Kan inte sova för jag är så kåt! Ha ha ne så illa är det inte men är fruktansvärt kåt hela tiden. Fantiserar om många av männen jag ser på stan/tunnelbanan/gymmet! ;) Onanerar två-tre gånger varje kväll nästan. Vart utan sex alltför länge och skulle behöva ett riktigt skjut!!
Anonym (Amanda)
Vart bor du då? Kanske kan hjälpa dig? ????
Inte nu längre. Fick nyss en underbart skön orgasm genom att fantisera om den där mannen me tungan... ;)
Fick syn på en snygg kille här på tunnelbanan så yes jag är kåt just nu! ;)
Är riktigt kåt! Skulle absolut vara trevligt med ett knull men längtar framförallt efter någon som kan slicka min nyrakade fitta! Shit vad det är skönt alltså när en kille vet vad han ska göra med tungan och fingrarna. Blir ju alldeles galen och skakis bara jag tänker på det! Får väl bli att ta till dildon ikväll igen då... :(
Du menar alltså om en kille hade stuckit in sin tungspets i din skåra och samtidigt fingerpumlat dig lite lätt som en liten frestelse så hade det funkat rätt bra. Till att börja med alltså
Började fantisera om att ha en mans huvud mellan benen och blev grymt kåt! Får nog ta och onanera en stund! ;p
Ha det så mysigt, KIK? :)