![Frontline](/avatar/thumb/frontline/1179fcb5bf2428131f5b5957bcc3c8f9.jpg)
-
Jaja du ska få en bulle till frukost så hoppa isäng nu min lilla vän...Peter37 skrev 2014-02-02 00:43:21 följande:Allt anmält
-
Klart man är kåt och jag försökte att krypa på, men frugan var trött och jag vart avvisad så det sket sig...
-
Oj citera fel person...Frontline skrev 2014-07-27 01:09:38 följande:Absolut kan du få det men hur funkar det via mail?
Älskar kåta gravida kvinnor... -
Hur ordnar man det via nätet, älskar nämligen höggravida kvinnor det finns inget vackrare...Louise82 skrev 2014-07-27 01:00:24 följande:Någon som kan tänka sig att bjuda på en lång mysig kyss till en väldigt sugen, kåt och höggravid kvinna? ;*
-
Kollar i brevlådan på måndag men jag tror den kommer att försvinna i värmen tyvärr...Louise82 skrev 2014-07-27 01:22:09 följande:Frontline: Ja det kan man ju fråga sig! ;) skicka med posten? :D
Åhh, underbart <3 -
Kåt nåt så djävulskt, kärringen är borta och ett par kvinnor sitter och eggar mig via nätet så snart får man väl tokrunka för att bli av med lusten för ett tag...
-
Ni som är kåta, kvart i tre ragget är snart nära så får ni inget gå hem och googla fram ett runkobjekt och dra en tralla...
Själv ska jag sova och tror inte frugan släpper till när man är lite glalätt...
-
Är allt lite kåt men kan inte åtgärda det då lilleman ligger i sängen och vill inte störa han,,
Har dessutom en tjejkompis till grabben här och man vet ju inte ifall man hörs...
-
Absolut men det är inte lätt alla gånger..Anonym (Bumbi) skrev 2016-01-16 01:10:48 följande:Man kan vara tyst! :)
-
Lite fyllekåt är man allt men det vill mycket till att man får göra nåt av det :/
-
Är absolut inget fel på dessa bröst, verkar alldeles perfekta att ligga och smeka i sängen när man vaknar och är lite morgonkåt :)Anonym (Monika) skrev 2016-12-23 22:28:15 följande:Tar modet till mig och laddar upp en bild på mina små
-
Hade gärna gjort det men jag kommer vakna upp bredvid frugan imorgon och smeka henne bröst som inte heller är av den större modellenAnonym (Monika) skrev 2016-12-23 23:29:26 följande:Nu börjar jag få upp mitt självförtroende när jag ser att det finns killar som gillar små bröst.
Du skulle gärna få smeka dom för det är as skönt -
Nu vet jag inte hur gammal du är men antar att du är ung och dina bröst kan ju fortsätta växa ett tag till, den dagen du blir gravid så händer det med grejer..Anonym (Monika) skrev 2016-12-23 23:45:51 följande:Jag vaknar i mammas hus i morgon bredvid min syrra så min sägn är också full.
Jag blir avundsjuk på din kvinna så får blir smekt i morgon.Anonym (Monika) skrev 2016-12-23 23:49:06 följande:God Jul
Hoppas du får en god jul du med -
Ok men du ska iaf inte vara missnöjd över dina bröst. dom är hur fina som helst-Anonym (Monika) skrev 2016-12-24 00:18:11 följande:Jag är 25 år så mina bröst har slutat att växa för ett bra tag sedan.
Dom blir väl stora när man har mjölk för att sedan förvandlas till två tax öron när mjölken är slut.
Nu ska jag sova innan syrran slänger ut min surfplatta genom fönstret .
Att det blir taxöron efter att man slutar amma det vet i fasen om det stämmer..
Sov gott och släng ut syrran genom fönstret istället :) -
Lugn och fin jag ska mysa först :PJoohann skrev 2016-12-24 01:16:39 följande:Jätte fina ju!..... Tycker ja och du ska vara nöjd med dina små sexiga bröst! Skulle inte ha nått i mot att leka med dom heller ;)
-
Anonym (Monika) skrev 2016-12-24 22:28:01 följande:Lugn och fin för det är ju jag som bestämmer vem som ska få leka med mina bröst
Hmm ok men jag tar en nummerlapp och ställer mig i ledet :P
Du ska inte behöva ha dåligt självförtroende för att dina bröst är lite mindre enligt dig själv, jag med fler tycker dom är kanoners och en kvinnas härlighet sitter inte i brösten..
-
Anonym (Monika) skrev 2016-12-26 00:48:02 följande:Jag har som sagt blivit mobbad för min hårfärg och mina små bröst när jag gick i skolan och det sätter djupa sår i själen så det tar ett bra tag att bygga upp ett nytt självförtroende
Det förstår jag att det gör.
Men nu är du lite äldre och jag hoppas du kan lägga det bakom dig.
Du har skrivit en del allt från att du är våt och kåt till att du är missnöjd över dina bröt, dock har du bara lagt upp en bild på din bröst vilket jag tyckte var fina..
Tycker inte du ska vara det minsta missnöjd med hur du ser ut, snarare tvärtom..