Kåt just nu?
Men herregud tjejer??? Det är väl bara att skicka ett PM hur svårt kan det va?
Men herregud tjejer??? Det är väl bara att skicka ett PM hur svårt kan det va?
Jag är kåt och full
Jag är ganska kåt, skulle vilja suga på min mans kuk och sen bli fingrad och slickad ett tag och sen rida lite och avslutningsvis bli påsatt i röven, bakifrån. Mmmm.... :)
Vill fortfarande men han sover... :(
Näää han ska upp och jobba imorgon bitti och sov dåligt förra natten.. Men jag tog fram en liten vän och körde solo :) Hur går det för dig?
Mmm....det är jag :p.....men ensam tyvärr... Lite hjälp vore trevligt ;)
Lite kåt i dag
Du kanske kan säga något sexigt som du tror han skulle tända på.... Något...sexuellt
Jag har lyckats göra mång tjejer kåta bara genom att finnas till, så det krävs inte alltid mycket. Det kanske egentligen räcker för honom också att han tänker på dig på rätt sätt...
Jag tror vi löst det eller vad säger du?
Blir så upphetsad av att läsa det ni skriver. Fortsätt med det.
Inte så jätte kåt i kväll för jag har gökat med en killkompis
Du hade kunnat få titta på ;) Se men inte röra...
Självklart raring ;)
Gomorgon...
;)Bussigt :) ja vi har ju redan lekt lite...
Blir alltid lite kåt när jag gått och lagt mig!
Ha ha vad härligt!! ;)
Jag vill så gärna träffa en kille som jag kan ha sex och dela mitt liv med men jag står inte högst upp på killarnas önskelista för jag har jätte små bröst och är rödhårig.
Det är bara att gratulera att du har haft sex inom en rimlig tid.
Jag har dåligt självförtroende efter som jag har så små bröst och är rödhårig och blev mobbad i skolan.
Alla skall vara blonda och ha mega stora bröst för att gå hem hos en del killar känns det som för en tjej som är en rödtopp
Jag är för det mesta kåt när jag är singel.
Jag har inget hår där nu för jag rakar mig en gång i veckan
Jag försöker att skaffa mig ett bättre självförtroende fast det är inte lätt.
Det är nog en liten skara som gillar små bröst. Det ända som är bra med brösten det är att jag kan gå utan bh utan att brösten guppar
Gillar du rödhåriga tjejer eller små bröst?Det är inte ofta men hör att killar gillar små bröst så tack för att du är ärligt och talat om att du gillar små bröstJag kämpar på förfullt med mitt självförtroende fast det som sagt inte så lätt.
God Jul
Tar modet till mig och laddar upp en bild på mina små