• Neol

Kåt just nu?

Som fan!!!

Ordförande i seniorklubben
  • Neol

Jag ligger på en sjua men trenden är krafigt stigande...

• Neol
    Mrs Okänd skrev 2016-06-22 11:18:36 följande:
    haha....goda framtidsutsikter alltså...
    Ja absolut!! Vill du bidra till en ljusare framtid?? Flört
  • Neol

Antagligen till och med kåtast i Västsverige...

• Neol
    Anonym (Monika) skrev 2016-08-31 23:42:08 följande:
    Vad menar du?
    Han hoppas på att du skall göra honom kåt Monika. Min gissning i alla fall ...
  • Neol
    Anonym (Monika) skrev 2016-08-31 23:53:13 följande:
    Det är nästintill omöjligt för mig att göra det då jag inte vet vart han bor
    Du kanske kan säga något sexigt som du tror han skulle tända på.... Något...sexuellt Tomte

Jag har lyckats göra mång tjejer kåta bara genom att finnas till, så det krävs inte alltid mycket. Det kanske egentligen räcker för honom också att han tänker på dig på rätt sätt...

Jag tror vi löst det eller vad säger du?
  • Neol
    Joohann skrev 2016-09-01 00:14:11 följande:
    Oj....missade helt att ni diskuterade mej...haha

Men det ligger något i detta säger Neol/ tack
    Det var så lite så
    Anonym (Monika) skrev 2016-09-01 23:29:34 följande:
    Det har du nog rätt i
    Absolut! Hur är det med dig idag då Monika?? Känns det stabilt?
    Anonym (Sandra) skrev 2016-09-01 23:41:33 följande:

Haha! Alltid (nästan) Haft sex under dagen och nu ska ja hjälpa mig själv till en skön orgasm innan dax att krama kudden.

Nice!! Det finns fasen ingen logik alls bakom sexlusten. Att man skulle bli mindre kåt av att ha sex eller bli tillfredställd som det brukar heta...naahh. Brukar vara som med dig att man vill ha mer redan någon timma efteråt...

Hoppas du har det skönt

• Neol
    Anonym (Monika) skrev 2016-09-02 00:01:51 följande:
    Det är mycket bara i dag för jag haft sex med en killkompisGlad 
    Gott!! That's what friends are for !!
  • Neol
    Anonym (Sandra) skrev 2016-09-02 00:07:37 följande:

Neol, precis.. För mig brukar det bli att ja börjar tänka på sexet jag haft eller nån fantasi och så börjar det pirra å bli fuktigt igen. Tack tack, börjar bli rätt nice faktiskt.

Ja det är ungefär samma här. Det jobbigaste är när jag kan känna lukten av fitta på mina fingrar. Jag älskar den och vill bära med mig den så länge som möjligt och det gör mig alltid så sjukt kåt om jag exempelvis sitter på ett möte, bussen eller lunchen och luktar lite diskret på fingrarna. Det hettar till i kroppen omedelbart...

Börjar bli nice! Låter som att du tar god tid på dig
    Anonym (Monika) skrev 2016-09-02 00:14:15 följande:
    Jo och han är snygg som tusan och gör ett bra jobb i sängen 
    Det låter nästan som att du är min tjejkompis som pratar om mig haha... Fast jag vet ju vad jag har varit idag och inte var det där....
  • Neol
    Anonym (Sandra) skrev 2016-09-02 00:28:41 följande:

Ja klart ja tar tid på mig, allra helst när ja hittade sån trevlig tråd. Älskar förspel, och så varar det ju längre Åh låter jobbigt att bli så kåt ute.. då vill man ju lixom ha det..

Ghoulish, kan du inte väcka tjejen eller roa dig själv som jag

Haha mmm jag är lite samma där kan tycka det är sjyst att hålla hettan på en sjudande nivå ganska länge. Får se vem som lämnar tråden först nu då, du eller jag ... Skulle inte säga att jag tycker det är jobbigt att vara kåt ute, det är en trevlig liten bubbla att vara i även då och liten extra krydda att omgivningen inte har en aning...
  • Neol
    Anonym (Sandra) skrev 2016-09-02 00:49:40 följande:

Ja vi får väl se... Det blir nog jag för det börjar bli jobbigt att skriva haha! Behöver båda mina händer!

Hmmm...ja det är ju en nackdel med det här mediet helt klart Hade gärna hjälpt dig med det... Frigöra dina händer alltså eller uppehålla dem med något annat.. Flört
  • Neol
    Anonym (Sandra) skrev 2016-09-02 00:52:14 följande:

Det är lättare att dölja om man är tjej dock. Har du hookat med nån okänd nångång? Inte på fyllan utan sådär när du blivit hård ute?

Nej men det är en sak jag ofta funderar på. Konstigt nog framförallt när jag åker tåg. Det är något speciellt med tåg som gör mig kåt. Hur som helst, när man sitter där och är sjukt kåt och uttråkad och ser alla omkring en som sitter och skruvar på sig, hur många som är i samma mood. Ibland när det suttit någon snygg tjej intill eller i sätet mitt emot som gett lite den känslan och varit lite småflirtig hade man ju velat hooka.

Hade en planerad dejt som tyvärr inte blev av för nåt år sen som gick ut på att vi skulle icensätta att vi träffas av en slump. Alltså första dejten typ på en bar, man tittar lite på varandra flirtar på avstånd och sen muggen om kemin kommer
  • Neol
    Anonym (Sandra) skrev 2016-09-02 00:57:03 följande:
    Mm hade jag inte haft nåt emot. Sexting är ju bara värst! Men med två par händer hade det kunnat bli riktigt skönt..
    Två par händer och ett gäng andra vitala delar ja.... Sexting! Tack för det, du lärde mig precis ett nytt väldigt bra ord. Hur kunde jag inte känna till det, som gammal räv inom det området??
  • Neol
    Anonym (Sandra) skrev 2016-09-02 01:08:48 följande:
    Har gjort det en gång. Väldigt sexigt, hårt, förbjudet och snabbt. Visserligen på en toalett men den va fräsch å så. Bästa! Vi börja småsnacka om nåt allmänt i en kö och det gick direkt över till flirtande. Vi sa vi skulle ta en kaffe men "hann" inte. Vet inte om ja skulle våga igen dock.
    Ghoulish skrev 2016-09-02 01:01:23 följande:

Bodycontact:)tja nåt erotiskt får det ju bli ;)sj då;)?

Har aldrig varit inne på bc. Är det på denna siten?
    Grymt!! Skulle vilja hamna i den situationen oftare! Det borde ju vara jäkligt många som egentligen är på. Det är bara att alla är så avskärmade . Snyggt jobbat där... Snabbisar är inte fel. Tog en tjejkompis i en park på väg från krogen senast vi var ute. Snabbt, skönt, effektivt och ett bra sätt att tacka för en trevlig kväll på. Det sjuka är att det är pokemonspelare precis överallt alla tider på dygnet nu för tiden. De får nog se ett och annat när de stryker omkring på de mest udda ställena...
  • Neol
    Anonym (Sandra) skrev 2016-09-02 01:17:27 följande:
    Man lär sig nåt nytt varje dag. Skulle va kul snacka med dig igen Neol.
    Desamma! Skicka ett meddelande till min inbox så kan vi höras. Klicka på kuvertet i den gråa listen högst upp (om du använder dator). Klicka på nytt meddelande. Skriv Neol i "mottagarfältet"
  • Neol
    Anonym (Monika) skrev 2016-09-02 22:58:25 följande:
    Luktar skryt här. Är du säker på att du inte var hos mig då
    Absolut inget skryt! De som känner mig vet att jag är en person som snarare tonar ner min egen förmåga i alla sammanhang.....Oskyldig

Jo jag här helt säker faktiskt, fast vi kan testa om du vill och se ifall vi är lika bra kompisar med varandra som vi är med våra egna kompisar. I så fall tänker jag att även de borde vara lika bra kompisar med varandra som vi då blivit med varandra och the more the merrier osv....

Sen kan vi köpa en liten prästgård tillsammans i någon avfolkningsort och leva lyckliga ihop i alla våra dagar....
  • Neol
    Anonym (Glader) skrev 2016-09-03 00:13:16 följande:
    kör du copy paste i alla trådar? eller är det bara i den här du är fake
    Du verkar inte så Glader (glader). På vilket sätt är jag fake menar du?
  • Neol

Ja nu är jag jäklar i mig kåt igen.... Lite åt det desperata hållet...

• Neol

Yes... Det är en av dessa måndagar då tankarna är på allt annat än jobb....

• Neol
    Anonym (Kåt kvinna) skrev 2016-12-22 14:44:45 följande:

Där finns man bara så länge man chattar. Sen är det svårt att hitta varandra igen där om man avslutar chatten. Då kan man bestämma vidare kontakt tex på skype eller kik. Jag har inte varit där sen i somras. Träffade min kk på wordfeud spelet då ????????

Har hört att wordfeud är det bästa om man vill ligga... Lite jobbig omväg bara kanske...
Svar på tråden Kåt just nu?