• Quix78

Kåt just nu?

Nästan alltid. Kroniskt måhända. Men man är så kräsen att det ofta fallerar Skrikandes

• Quix78
    Dasenhard skrev 2016-12-19 09:33:56 följande:
    Vad tråkigt att det fallerar för dig... Får man fråga varför?
    Gillar originella spontana saker som hör till vardagarna hemma eller på jobbet. Personer i min omgivning är alldeles för planerande och hämmande för att man ska göra någonting åt kåtheten därav den fallerande faktorn.Jag behöver raffinerande, nytänk och lekfulla saker att få igång till max. Om någon lägger bra med tid, energi, spontanitet och äventyrlighet, så blir jag jag ypperligt kåt och väl presterande. Slänger man bara in en random bild på en naken kvinna ihopp om att man ska bli kåt, så är det inget som triggar mig.
    Oftast så är det lekfullheten på jobbet (reser mycket) som triggar sköna tankar och fantasier.
  • Quix78
    Anonym (Monika) skrev 2016-12-19 21:56:56 följande:
    Jag vill så gärna träffa en kille som jag kan ha sex och dela mitt liv med  men jag står inte högst upp på killarnas önskelista för jag har  jätte små bröst och är rödhårig.
    Det är bara att gratulera att du har haft sex inom en rimlig tid.
    Om du tror att det enda vi tittar på är hårfärgen och dina bröst för att känna attraktion så misstar du dig fullständigt.
  • Quix78
    Sexy devil skrev 2016-12-21 08:18:53 följande:

Känner mig sådär härligt kåt och lekfull idag.Kyss

Ungefär så som jag känner mig just nu på jobbet. Bra att man har eget låsbart kontor Oskyldig
    Kände mig redan fluffigt kåt igår, är tydligt eskalerande idag .
  • Quix78
    Sexy devil skrev 2016-12-23 10:27:27 följande:

Känner mig lekfulk, busig och kåt.

Hoppas att tomten kommer med tidigare presenter till dig, så att du inte spiller din lekfullhet idag. Hade du bott i samma område så kunde vi leka av oss lite.
  • Quix78
    Anonym (Monika) skrev 2017-01-01 23:28:40 följande:
    Kör en repris så du får se dom små

Finner inget fel eller annorlunda. Fina.
Svar på tråden Kåt just nu?