• KM36

Kåt just nu?

Visst är jag kåt, svårt att håla händerna i styr..
    Och är man inte det från början så blir man kåt av att titta in här på FLs alla härliga trådar Flört

• KM36
    Baby Lovedoll skrev 2014-02-26 09:11:09 följande:

Lite märkligt kanske... Men jag blir alltid kåt när jag diskar. Drömmer Har en fantasi där jag har klänning utan trosor och plötsligt känner ett par armar om mig och något hårt som pressas mot min rumpa.

Jo jag är knäpp, jag vet!

Knäppt.. inte alls så härligt att ha spontansex över diskhon Tungan ute
  • KM36
    Baby Lovedoll skrev 2014-02-26 10:18:38 följande:

*ställer mig genast i skamvrån och låtsas skämmas*

Bara du böjer dej lite kan du få spontansex bakifrån där med Flört
  • KM36
    Baby Lovedoll skrev 2014-02-26 16:05:53 följande:

Oops... Inser ju mitt misstag och putar lite extra...

Fresterska där.. Tungan ute Kan inte låta bli att börja pilla av bara tanken på det .. Flört
  • KM36
    Baby Lovedoll skrev 2014-02-26 16:25:37 följande:

*ser oskyldig ut* Oskyldig

Fel, Försöker se oskyldig ut.. Skrattande
  • KM36
    Baby Lovedoll skrev 2014-02-26 16:30:46 följande:

Hehe... Ok, rättning - Försöker se oskyldig och putar lite till... Oj!! *ramlade lite och råkade hamna på alla fyra* Så tokigt... Hur ska jag nu ta mig upp?! Drömmer

Nej för all del.. stanna så och fortsätt puta..Tungan ute (Vi behöver snart skaffa ett rum Flört)
  • KM36
    Baby Lovedoll skrev 2014-02-26 16:38:22 följande:

Kanske kan du hjälpa mig upp? Om du tar tag i mina höfter så kanske du liksom kan putta upp mig med underkroppen liksom? Flört

O ja, fast om jag kupar mina händer högre upp är det lättare att komma på fötter när jag puffar på.. Flört
  • KM36
    Baby Lovedoll skrev 2014-02-26 16:42:29 följande:

Ja det så klart! Tänkte inte på det... Kanske ska jag försöka hålla i mig i nåt samtidigt? Nåt förslag?

Nja, det finns just nu ett hårt handtag att ta tag i om du verkligen vill upp.. Cool annars kan du ju trycka på din hissknapp som skickar dej mot höjden Oskyldig
  • KM36
    Baby Lovedoll skrev 2014-02-26 16:48:57 följande:

*trycker på hissknappen och ser vad som händer*

Känner du hur den för dej mot nya höjder?? Tungan ute Skulle gärna trycka på den själv.

Just nu är svaret på trådstarten: Nåt så fruktansvärt Flört
  • KM36
    Baby Lovedoll skrev 2014-02-26 16:52:17 följande:

Följer du med? :-P

Följer dej vart du vill FlörtTungan ute
Svar på tråden Kåt just nu?