• ManiLund

Kåt just nu?

Gud ja...jobbigt djuriskt kåt...vill bara ha hit nån kvinna och slänga upp henne på skrivbordet... :P

• ManiLund
    Jenna04 skrev 2014-03-04 12:07:32 följande:
    Nu känner jag att jag börjar bli gangbangad här inne.  Kull att folket håller med, att det finns dom som vet vad man pratar om :P
    Varför får jag upp bilder av dig och "oss" i nån park nu... :P

Folk som joggar förbi i bakgrunden...
  • ManiLund
    Jenna04 skrev 2014-03-04 19:34:03 följande:
    Kommer aldrig våga mig ut i skogen igen efter detta, kanske alla på hela forumet väntar där i buskarna. Tungan ute 
    U wish ;)
  • ManiLund

Kanske borde komma förbi ditt kontor och fjättra armarna bakom stolen (borde väl gå att på nåt sätt få fast händerna där så du inte kan komma loss...), glida ner på knä framför dig och sakta dra upp kjolen...

• ManiLund

Kikar upp mot dig innan jag tar tag om benen och placerar dom på armstöden....särar på dig ordentligt. Låter sen händerna sakta smeka sig upp längsmed lårens insidor medan jag håller din blick. Når troslinningen och låter fingrarna glida längs kanten...känner värmen och dina dofter...smeker lätt och snabbt med tummen över fittan, genom tyget innan jag ställer mig upp för att knyta på dig ögonbindeln...

• ManiLund

Perfekt läge för mig att smyga fram och placera mig på knä uppe i huvudhöjd, ta ett ordentligt tag om håret, vrida ansiktet mot mig och knäppa upp jeansen med den lediga handen :P

• ManiLund

Smeker med ollonet över kinden, gnider det mot läpparna... "Såja, sära på de där söta läpparna nu..."

Och tränger långsamt långsamt in, fyller din mun

Svar på tråden Kåt just nu?