Kåt just nu?
Gud ja...jobbigt djuriskt kåt...vill bara ha hit nån kvinna och slänga upp henne på skrivbordet... :P
Gud ja...jobbigt djuriskt kåt...vill bara ha hit nån kvinna och slänga upp henne på skrivbordet... :P
Vad fantiserar du om?
Kanske borde komma förbi ditt kontor och fjättra armarna bakom stolen (borde väl gå att på nåt sätt få fast händerna där så du inte kan komma loss...), glida ner på knä framför dig och sakta dra upp kjolen...
Kikar upp mot dig innan jag tar tag om benen och placerar dom på armstöden....särar på dig ordentligt. Låter sen händerna sakta smeka sig upp längsmed lårens insidor medan jag håller din blick. Når troslinningen och låter fingrarna glida längs kanten...känner värmen och dina dofter...smeker lätt och snabbt med tummen över fittan, genom tyget innan jag ställer mig upp för att knyta på dig ögonbindeln...
Väntar på PM
Dröm om mig i duschen...
Perfekt läge för mig att smyga fram och placera mig på knä uppe i huvudhöjd, ta ett ordentligt tag om håret, vrida ansiktet mot mig och knäppa upp jeansen med den lediga handen :P
Smeker med ollonet över kinden, gnider det mot läpparna... "Såja, sära på de där söta läpparna nu..."
Och tränger långsamt långsamt in, fyller din mun