Kåt just nu?
Hett ute = hett mellan benen Jag är kvinna. Vad är er bästa fantasi just nu killar?
Hett ute = hett mellan benen Jag är kvinna. Vad är er bästa fantasi just nu killar?
Väldigt. Skulle önska att någon kom och tog mig här och nu. Känner att jag är våt och redo. En riktigt stor och hård kuk som kom i mig ordentligt och hårt tills jag skrek av orgasm..åhh
Varför är ni kåtast på morgonen? Jag är det mest på kvällen.
Är så sugen och kåt riktigt hårt och kraftfullt står kuken skulle va så skönt med att ta någon hårt bakifrån.
Hur många kvinnor är de som är sugna kåta och våta
Han hade säkert inte missunnat dig ett skönt knull...
Nån tjej som vill chatta om sex?
Du gillar inte förbjuden frukt..?
Du gillar inte förbjuden frukt..?
Det är ju precis det...du får verkligen inte...och just därför är det så extra eggande...
Det är lättare sagt än gjort det.
Jag skulle börja med en eggande massage som utvecklas till hett ångande vilt älskande
Annars går det ju alltid att ta det virtuellt och då är man väl inte otrogen eller?
Ingenting förstås. Det "får" man ju inte... Så du hade fått sätta dig i knät, och när min hand särade på och letade sig upp mellan dina lår, och jag tittade dig i ögonen och frågade "så...jag får inte göra så här..?" och sakta började massera dig genom trostyget, då hade du förstås slitit dig loss och hindrat mig från att fortsätta?
Jobbigt det måste vara att vara man och kåt så ofta.