Inlägg från: Anonym (Erik) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Erik)

Kåt just nu?

Är riktigt kåt idag... Har i afton en sexträff med en het 45-åring med silikonbröst. Har inte knullat på 11 dagar så jag är riktigt sugen. Kommer att bli helt underbart att köra in min stenhårda snopp i hennes våta och trånga snippa! :)

• Anonym (Erik)

Jag är så otroligt knullsugen just nu. Ska nämligen träffa en het invandrartjej i kväll... :) Faktiskt den kåtaste tjej jag någonsin träffat.. älskar att slicka hennes plaskvåta fitta och sedan ligga och knulla mellan hennes särade ben. Får en stenhård erektion bara av att tänka på det! :)

• Anonym (Erik)

Ja, jag har den riktigt härliga känslan man får när pungkulorna är sprängfyllda med sperma och kuken reser sig som ett spjut vid minsta vibration eller snuskig tanke.

Och det bästa är att jag kommer att få tömma mig i en varm och våt fitta redan i eftermiddag!! :)

• Anonym (Erik)

Ja, är helt otroligt kåt just nu... Kommer att sätta på en tjej om ca 90 minuter så just nu känns det som om jag har en osäkrad handgranat i byxorna!! :)

• Anonym (Erik)

Ja, sitter just nu med halvbånge på ett café och kollar på snygga tjejer som köper kakor... :) Det bästa är att jag har en sexträff om ett par timmar med en brud som gillar att knulla utan kådis. :) Tanken på att jag snart kommer att ligga med med min stenhårda snopp djupt inne i hennes trånga, varma och fuktiga snippa är helt otroligt upphetsande! :)

• Anonym (Erik)

Jag sitter i tåget och har kåtat upp mig rejält på en söt blondin som sitter snett framför... :)

Hon är kanske 18-19, lite småknubbig och har ett löst sittande linne som gör att jag ser rätt mycket av hennes högra bröst. Har den senaste halvtimmen i min fantasi knullat henne i alla möjliga ställningar... Undrar vad hon skulle tänka om hon visste det? :)

• Anonym (Erik)
    Har inte knullat på över två veckor och är helt olidligt kåt... Hoppas att jag snart igen får stoppa in min snopp i en riktigt saftig fitta...
Svar på tråden Kåt just nu?