Inlägg från: Anonym (Telmand) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Telmand)

Kåt just nu?

Väldigt tragisk tråd. Ensamma runkare som skriver ut sin kåthet och förtäckt hoppas på napp.

• Anonym (Telmand)

Tragiskt. Jag förstår varför de få kvinnor som skriver här är anonyma.

• Anonym (Telmand)

Nu vet man vilka slemmiga killar man ska undvika.

• Anonym (Telmand)
    SingleDad skrev 2014-06-04 16:33:17 följande:
    Japp! Mycket t om och dessutom vågar jag vara öppen med det här och inte anonym.

Det är bra, block listan ökar. Vågar är liksom ett dumt ord när du är anonym på internet, modigt blir det när du "vågar" vara öppen med det på tunnelbanan el i lunchrummet.
  • Anonym (Telmand)
    Umekillej skrev 2014-06-04 18:24:00 följande:
    Skrev han anonymt...

Tycker du att det är hemskt att folk erkänner att de är kåta?

Är det på något sätt fel eller fult att vara kåt?

Ja det gjorde hon anonymt. Om det inte är fel eller fult, varför erkänner du inte det för alla i skolan, på jobbet, i bussen? Jag ger dig ett alldeles gratis tips: anledningen till att vi kvinnor inte öppet erkänner för alla att vi är kåta ser du här i tråden, desperata killar som tror att de har halva inne för att de inte ser skillnaden på "kåt" och "kåt på dej".
  • Anonym (Telmand)
    Umekillej skrev 2014-06-04 18:47:40 följande:
    Du vet att du inte hade funnits om inte dina föräldrar blivit kåta och haft sex, visst?

Eller tror du att de gjorde det fast de tyckte att det var äckligt?

Du missade poängen, lille vän. Berättar dina föräldrar för allt o alla om de är kåta eller inte?
  • Anonym (Telmand)
    SingleDad skrev 2014-06-04 19:31:30 följande:
    Tack!

Mao finns det även kvinnor som vågar erkänna det :)

Återigen detta "vågar". Ligger det nåt modigt i att skriva nåt alls anonymt? Hur vet du ens att det är en kvinna?
  • Anonym (Telmand)
    Anonym (kvinna 29) skrev 2014-06-04 20:32:27 följande:
    För att jag är kvinna, varför skulle jag ljuga om detta? Sist jag titta hade jag en fitta!

Jag tänker inte skriva mitt oanonyma nick, men jag heter dumspirospero i en annan tråd, där vet man att jag är en kvinna!

Poängen är att vi inte kan veta, oavsett vad du säger. Eller hur? Poängen var också att det inte är så svårt att "våga" skriva nåt alls som anonym, finns inget modigt med det. Eller hur? Varför tänker du inte skriva ditt oanonyma nick? Just det.
  • Anonym (Telmand)
    Umekillej skrev 2014-06-04 21:13:16 följande:
    Hur gammal är du?

12?

Du beter dig som ett litet barn. Väx upp och inse att sex är naturligt och dessutom trevligt.

Varför har du inte sex när dina föräldrar tittar på. Sex är ju naturligt.
  • Anonym (Telmand)
    Anonym (kvinna 29) skrev 2014-06-04 21:20:24 följande:
    jag skriver inte mitt nick pga av att jag inte vill ha folk i min inbox!

Som jag skrev. Just det.
Svar på tråden Kåt just nu?