Inlägg från: Anonym (Man 37) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man 37)

Kåt just nu?

Ja, väldigt. Längtar verkligen efter att bli avsugen.

• Anonym (Man 37)
    Anonym (Monika) skrev 2016-04-24 21:44:47 följande:

Jag är våt och kåt som tusan så det hade inte varit helt fel om jag hade en kille nu

Hur har det gått? :)
  • Anonym (Man 37)
    Anonym (Monika) skrev 2016-04-24 22:59:06 följande:
    Det kommer att gå i kväll med hjälp av mina små fingrar 
    Hade det passat bättre med något tjockt och grovt menar du? Kanske en varm, våt tunga och lekandes med g-punkten samtidigt?
  • Anonym (Man 37)
    Anonym (Monika) skrev 2016-04-25 18:56:01 följande:
    Det hade passat mycket bättre för det är skönare med äkta vara 

Jag kan bara hålla med. Smeker min grova fina varje dag. Längtar efter att bli avsugen och att få slicka. Även hårt och djupt bakifrån då jag är lite rumpfixerad haha. Hur gammal är du om man får fråga?
  • Anonym (Man 37)
    Anonym (Monika) skrev 2016-04-25 22:20:15 följande:
    Äkta vara slår allt i längden. jag onanerar vid behov så det brukar bli varannan eller vart tredje dag.
    Jag längtar mest att få en tunga mellan benen innan jag får en hård inkörd mellan mina nedre läppar, jag föredrar missionären för jag gillar mycket kroppskontakt.
    Jag är 25 år sedan två veckor.
    Ursäkta mitt torftiga svar 

Mmm! Ja, det är ju lite olika med det. Tur det finns! Låter härligt du.. Använder gärna min tunga länge.
    Trevlig ålder :) Du får gärna vara lite grov för min del, bara lockande.
    Kan vara likadan tillbaka, fin rumpa? 
    Var bor du?
  • Anonym (Man 37)
    Anonym (Monika) skrev 2016-04-25 22:20:15 följande:
    Äkta vara slår allt i längden. jag onanerar vid behov så det brukar bli varannan eller vart tredje dag.
    Jag längtar mest att få en tunga mellan benen innan jag får en hård inkörd mellan mina nedre läppar, jag föredrar missionären för jag gillar mycket kroppskontakt.
    Jag är 25 år sedan två veckor.
    Ursäkta mitt torftiga svar 

*grov i munnen.
  • Anonym (Man 37)
    Anonym (Monika) skrev 2016-04-27 21:48:24 följande:
    Det är tur att det finns fast det är otur att jag inte får äkta vara nu.
    Du är lite av en dröm kille efter som du gillar att slicka länge mellan läpparna där nere.
    Jag får se om det kan bli nått grovt ord nån gång framöver.
    Jag tycker att rumpan ser skaplig ut.
    Jag bor någonstans i Sveland 
    Jag förstår dig. Saknar du det mycket? Jag blir ofta så kåt att jag blir öm innanför boxersen så skulle verkligen behöva ge en rejäl omgång eller fem till någon lämplig... Det är så alltså? :) Får väl se om jag kan göra det nån gång... Älskar det som sagt. Haha spännande! Framöver säger du. Vi kanske skulle maila så vi får bättre kontakt? Mer chans för att det blir något framöver då :)
    Då tycker jag säkert den är fin :)
    Ok.
  • Anonym (Man 37)
    Anonym (Monika) skrev 2016-05-04 21:55:08 följande:
    Man märker hur mycket man saknar det när man inte har nån att ha sex med. Vi får lugnt onanera vidare i väntan på den rätta. Att vi ska ha sex låter osannolikt i mina öron för vi vet inte ett skvatt om varandra  
    Ja, verkligen. Självklart är det så men det var ju därför jag föreslog att vi kunde prata mer så vi får veta mer om varandra. Det kan väl knappast skada? :)
  • Anonym (Man 37)
    Anonym (Maja) skrev 2016-05-04 22:33:25 följande:
    Åhh.. Blev kåt av ditt svar! (Man37)
    Jaså? Hur kan det vara? :) Var bor du? Hur gammal är du?
  • Anonym (Man 37)
    Anonym (Tjej 21) skrev 2016-05-04 22:24:38 följande:

Japp! Sugen på sex, får bli med mig själv - som vanligt  

Visst är det frustrerande? :/ Jag har också det så.
Svar på tråden Kåt just nu?