Inlägg från: EnLitenSvamp |Visa alla inlägg
  • EnLitenSvamp

Kåt just nu?

Anonym (kåt också) skrev 2014-01-10 19:28:40 följande:

Hur hade du fått dig nöjd då?  Har du nåt att ta till i din isoleringGlad
    Idag lagade jag BBQ och hade köpt auberginer vilket hade kunnat funka antar jag. Hade dock köpt betydlig mindre om syftet hade varit för att tillfredsställa mig självFlört

Blev du kåt nu??
    I dont fuck for money, I fuck 4 fun.
  • EnLitenSvamp
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-10 19:54:26 följande:
    Är redan!  Frågan var ju om du varFlört
    Lite smått måste jag erkänna. Hade ett trevligt samtal nyssOskyldig
    Be with a man who ruins your lipstick, not your mascara.
  • EnLitenSvamp
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-10 21:55:16 följande:

Detta låter trevligt!  Gjorde gott för dig förstår ja du svarar mycke trevligareGlad Det är inte så väl att du slipper smeka dig själv sedan?  Eller har du redan gjort det under samtalet?
    Nää det gjorde jag inte, telefonsex är inte min grej riktigt. Fick reda på att det var en fest i ett hus vi brukar hålla till i och att en busvän skulle dit. Har inte haft myssex på länge nu. Killsex var inte så länge sedan så det är jag inte ute efter.
    Trust no one cause the devil was once an angel.
  • EnLitenSvamp
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-10 22:17:37 följande:

Busvän det lät ju intressant!  Myssex hur funkar det?  Är det en tjej allså som vill ha mys med?
    Jag tycker inte om ordet kk och dessutom så är ordet inkorrekt iom att vi inte knullar med varandra. Det funkar på samma sätt som när man har sex med en kille ungefär. Det blir lite mer ömsint och lie mer samspelt. Fast det beror ju på såklart men "grabbiga" brudar är inte min grej då kan jag lika bra hoppa i säng med en kille. Det går lite i perioder vad jag vill men för tillfället så är inga killar aktuella. 
    The Devil is in the details.
  • EnLitenSvamp
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-10 22:55:04 följande:

Det är ju mycket trevligare och kalla det myssex med tjejer!  För ni har det väl mysig?  Vet ju precis vad som är skönast o så, hur är en perfekt mys stund med en tjej?  Smeker ni varann samtidigt eller var o en? 
    Det är inte bara trevligare utan mer korrekt. Ja det är mysigt såklart, annars skulle jag inte ha det. Och precis som du säger är det en fördel att vara till sängs med en annan kvinna då vi båda vet hur man funkar. Nu påstår jag verkligen inte att det inte finns killar som har bra koll på en kvinnas kropp men det blir en annan stämning om vi säger så. Vad vi gör beror ju givetvis på vad vi båda är på för humör, om vi är lite fulla, dyngraka eller har gjort annat. Nuförtiden så är jag ren och nykterist vilket förmodligen hade lett till mjuksex. 
    I Love Cats
  • EnLitenSvamp
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-10 23:46:02 följande:

Du har varit dyngrak och haft tjej sex ?   Vid mjuk sex har ni något i varandra eller bara smek?
    Jag är väl vad man skulle kunna kalla bisexuell till en viss grad.

Jag har haft sex med en annan tjej i "tusen" olika tillstånd. Mjuksex (om jag får välja) startar i duschen eller i ett badkar för att sedan övergå till soffan eller sängen. Och enligt mig har man inget "i varandra" om vi bortser från fingrar. 

Har du haft mjuksex med en kille?
    throw me to the wolves and i will return leading the pack.
  • EnLitenSvamp
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-11 00:10:10 följande:
    Oj har du haft så mycke tjej sex!  Okej inget annat än fingrar!  Om ni blir riktigt super kåta på varann då räcker det verkligen?
    Om fingrarna inte räcker till får man gå till "buslådan"
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-11 00:12:26 följande:

Glömde killfrågan!  Har inte haft sex med en kille,  skulle vilja ha sex med 2 tjejerFlört

Du är anonym så det är ingen som skulle veta om du sa sanningen;)  Har du inte ens varit nära eller tänkt tanken? Har du någonsin kysst mm en shemale med flit eller ev "av misstag". Vet inte hur många svenska snubbar jag träffat i Thailand som knullat katoyer.

Hur många har du haft sex med och hur gammal är du?? 
  • EnLitenSvamp
    andersflanders skrev 2014-01-11 00:28:09 följande:
    En söt liten svamparell.......kikade lite i din blogg - mysig:)

Keep up the good work!

Kul att du gillade bloggen ;)

Vad exakt var mysigt?
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-11 00:31:36 följande:
    Ja ja då åker dildon fram !  Som ja misstänkte dåFlört   Jag talar sanning okej vanligt utom lands allså!  Jag är 40 och legat med 6st totalt.  Hur gammal är du och hur många killar o tjejer har du vart medFlört

Haha touche!!!Skrattande

Detta som jag skriver är absolut inte menat att låta nedlåtande emot dig eller att framställa mig själv som någon jävla sexgudinna aka slyna.

Jag och en killkompis kollade i somras upp snittantalet sexpartners man hade i Sverige och jag har för mig att det låg på typ 18st. (är för trött för att googla då mina sömntabletter börjar verka) och vi diskuterade det och ansåg att det var sjukt lågt. Han som jag pratade med ser absolut bra ut men inte "jättebra" och han och jag har gått på klubbar/fester/technokryssningar ja å allt det där och han sa då till mig att han har legat med 30+ och då har det bara varit med tjejer han gillat dvs inga ONS och han har nekat tjejer som velat/visat intresse då de inte varit tilltalande (tex drinkluder som det finns gott om) utan det har varit tjejer han träffat på någon klubb mm som han tagit numret till och träffat ett par gånger ja du fattar.

Som tjej har man ALLTID övertaget när det gäller att skaffa någon att ha sex med och ser man betydligt mycket bättre ut än medel så kan man lätt välja och vraka. Är man dessutom lite lätt Bi så har man ju dessutom 2 jaktmarkerFlört Så jag själv har haft runt 40st och är 30+år. Jag känner knappt en kille eller tjej som haft under 25st partners om vi bortser från de som varit dumma nog att gifta sig tidigt.

Hur kan det komma sig att du bara haft sex med 6st?? Det är 1 tjej vart 8:e år.

Efter ditt svar kommer jag logga ut och vänligen svara snabbt då jag har på känn att FLs moderatorer kommer sätta klorna i mig mycket snabbt.
  • EnLitenSvamp
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-11 00:58:49 följande:
    Du har liggat i!  Jag har varit gift halva mitt liv , där är orsaken!  Legat destomera med sammaGlad
    Pffft då hade jag haft flera hundra i min loggbok!!  (det ang boken var ett skämt)

varför gifter man sig ens?? Verkar sjukt tråkigt....

Nu ska jag sova... Dröm sött så kanske du ser mig i morgon också, haha men som jag sa innan lär jag vara avstäng i morgon då jag är lite av en "FL rebell" HAHAH

Puss på dig.

• EnLitenSvamp
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-11 01:10:14 följande:
    Du verkar inte ledsen av digGlad  Ja undrar också varför man gifte sig, men nu är jag skild !  Puss på dig medFlört
    Inte så ofta som jag är ledsen längre. Är du lika kåt nu som sist vi pratade?
  • EnLitenSvamp
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-11 18:23:33 följande:
    Nja menade inte så igentligen! Att du var ledsen på riktigt,  menade att du verkar kunna säga vad du tycker om saker o ting.  Och är det nåt som du tycker är fel så säger du vad du tycker,  bra egenskap fortsätt med detGlad  Idag är det lungnare på den frontenFlört  Men klockan är ju bara barnet så man får se!  Själv då hur känner du dig? Blev det nåt tjej sex igår?
    Ha ha jag är väl nästan lite väl uppriktig många gånger men jag hatar att "tassa runt". Bra att det värsta har "lagt" sig :) För min del blev det inge tjejmys, jag bor en bra bit hemifrån om vi säger så och det är krävs lite innan man får komma hit. Kan inte inte bara ringa och be någon komma hit och ha sex med mig. Tyvärr är det även jävligt lyhört här så man kan inte riktigt köra på som man vill. Hade det varit sommar hade man bara kunnat ta med sig en filt och åka iväg i en bil i någon skogsdunge men nu är det svinkallt och snöDemon

Vad är ditt bästa sexminne??
    Im a good girl with a lot of bad habits.
  • EnLitenSvamp
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-12 00:59:24 följande:
    Det låter som  du är en tuff tjej!   Jasså får du inte ha besök där du bor?  Då får du skötat själv varje gång du blir kåt!   När onanerade du sist?   Ja mitt bästa sex minne är nog första gången ja fick prova på analsex.  Det var några månader efter att ja blev singel, mycket trevligt så nu längtar ja att få testa igenFlört
    Tuff låter så jävla butchigt vilket knappast stämmer överens med hur jag ser ut. Skinn på näsan är ett bättre ordval enligt migSkrattande 

Jag får verkligen ta emot besök men det måste vara med 24 timmars varsel. Nu tror jag förvisso inte att det skulle bli värsta livet om jag fick hit en busvän men faktum kvarstår när det gäller de tunna väggarna. Hade besök av en "killkompis" ganska nyligen och det var då jag la märke till de tunna väggarna om vi säger så. 

Vad var det som var så mysigt med det?? Enligt mig är det ett big nono och utförs bara av män som är osäkra på sin läggningTungan uteTungan ute
    Be with a woman who ruins your lipstick not your mascara.
  • EnLitenSvamp
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-12 01:27:54 följande:

Okej ser du inte tuff ut?  Då bor du på nått hem med övervakning allså.  Då förstår ja ditt bekymmer med och ha sex när du vill!  Då fick du kuk härom dagen, det är därför du ville ha tjej sex nu dåGlad Ombyte förnöjerFlört   Du gillar inte analsex då!   Ja tyckte det var skönt o ha provat iallafall,  var annolunda mot vanligt och mycket trängre!  Så får jag tillfälle så provar jag gärna igenTungan ute
    Jag ser bra ut inte tuff ut.  Jag bor på ett ställe för folk med dubbeldiagnoser och med lite annan problematik också. Det är en salig blandning så istället för att hamna i bråk med de andra så håller jag mig mycket för mig själv. Därför är min närvaro här ganska hög. Jag är avstängd från Flashback i 6 månader men om endast 5 dagar så är min exil över!!!!!!

Kommer säkerligen vara här lite ändå men inte lika mycket. Alla mina andra vänner är på Flashback då jag hängt där i några år. Finns folk som jag gillar här också men dem har jag kontakt med via andra medel än FL då PM funktionen här är inte så kompetent om man ska skriva 2 A4:a

Jag fick inte kuk häromdagen men för ett tag sedan. Men det kändes lite fel då jag kände att jag inte ville knulla med en kille utan busa med en tjej. Ombyte förnöjer absolut och jag är givetvis glad att jag har personer från båda lägren som alltid är sugna på bus/knull. Tyvärr är jag ganska nöjd med att vara ensam så de flesta gångerna så vill jag bara att personen ska dra när det är klart. Antar att du tycker att det låter perfekt och det kanske är det som göra att personen INTE vill dra och jag kan inte säga att personen ska dra direkt för då kommer personen inte tillbaks. Det är som ett jävla spel ibland. Det hade inte varit något problem riktigt om det var hemma hos någon utav oss men nu är vi i ett rum och jag kan ju knappast bara gå ut ur rummet och sätta mig och fika på nedervåningen utan att han/hon blir sur. Personen är ju trots allt någon jag ändå tycker bra om, ja det blir lite moment 22. Fan vad jag skriver ..HA HA

Nej jag tyckte inte det var OK att ha en kuk i 2:an. Inte det att det gjorde ont utan att det bara kändes fel. Lite som om du skulle suga av en kompis antar jag. 
  • EnLitenSvamp

Lite småkåt och saknar en väninna att busa med!! Fan att man ska bo helt åt helvete men ska ringa en lekkamrat i morgon men den som väntar på något gott väntar ju för fan alltid för länge!!!*suck*
    Im a good girl with bad intentions.
  • EnLitenSvamp
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-16 21:54:07 följande:
    Vad skönt Glad Ska det bli tjej sex i morron nu då?
    Det hoppas jag verkligen, köpte lite roliga saker undermellan dagarna som jag sparat för bus.

Hur går det själv? Hittat någon som vill testa lite analsex?
  • EnLitenSvamp
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-16 22:20:16 följande:

Låter mycket trevligt!  Hoppas du får användning av dom i morron Flört   Jo här är det bara fint,  ska på fest i morron och där kommer en tjej vara som ja träffade i somras!  Och vi ska sova där båda två så vi får se vad som händerGlad
    Flört

Hoppas det går bra!!!! Min väninna kunde inte komma idag pga vädret, med lite tur så dyker hon upp i morgon!!!

• EnLitenSvamp

Är inte direkt kåt men skulle verkligen vilja krypa till kojs med en vacker brud. Lite ömma pussar och smek tills man somnar.

Svar på tråden Kåt just nu?