Inlägg från: Anonym (Ung & kåt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ung & kåt)

Kåt just nu?

Kan inte skriva hela tiden därför dröjer inland svaren. Bor just nu hemma!

• Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 17:50:40 följande:
    Ingen fara tjejen bara trevligt o skriva med dig! Förstår att du inte vill tala om för mycke!  Då är du närmare 20 än 30 iallafall.  Du behöver allså ha en kille som kan göra det skönt för dig!  Ledsnat på att smeka dig själv?

Lite kanske, men det kommer nog. Men att skriva ut mina innersta fantasier här på fl. blev nog inte så bra. Istället för att dämpas efter jag luftat dem, blev det bara värre! Är så kåt så jag knappt kan trycka på rätt knappar på datorn, kanske snart dax å duscha igen:)
  • Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 18:28:03 följande:
    Okej tjejen!  Känner mig lite skyldig till att du blev så kåt nu då!  Du får helt enkelt använda dusch slangen o få dig en rejäl orgasm Hade vi inte varit anonyma båda 2 kunde vi skrivit lite snusk till varann på pm

Hur gammal är du då? Vad har du för speciel snuskfantasi?
  • Anonym (Ung & kåt)
    pojken81 skrev 2014-01-06 18:17:45 följande:
    Det låter mycket upphetsande ;)

Det var det:) det är fint med bra kompisar som får en att släppa på hämningarna:) till en viss gräns då!
  • Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 18:45:22 följande:
    Jag är äldre än dig tror jag Nja skulle gärna lära upp en sådan trevlig tjej som dig  Det är en fantasi som alltid funnits.  Sen skulle jag vilja vara med ett par o hjälpa killen o göra det extra skönt för tjejen!

Mm då får du ligga på rejält på nätet, det finns ju som tur är alla möjliga människor som ställer upp på det mesta:) vet du någon sida som verkligen funkar att söka på?
  • Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 19:29:01 följande:
    Vad söker du efter då?

Vet inte, har inte bestämt mig helt än.. Jag har ju min fantasi:) men vet inte om jag vågar:(
  • Anonym (Ung & kåt)

Är det inte lite orimligt att en oerfaren blygis som jag, jag vet knappt hur man rullar på en kondom. Skulle träffa någon okänd från internet? Och hans kompisar? Fastspänd med bojor? Jag startade bara detta kontot för att följa min kusins gravidtråd.. Det var inte meningen att skriva här

• Anonym (Ung & kåt)
    pojken81 skrev 2014-01-06 20:01:51 följande:
    Skicka ett PM till mig så kan vi prata vidare ;)

Nejtack vill nog fortsätta skriva här. Vågar nog inte börja skriva privat just nu
  • Anonym (Ung & kåt)
    Anonym (kåt också) skrev 2014-01-06 20:02:24 följande:
    Du behöver nog ha nån som knullar dig först om du är så kåt av dig!  Hur många har du legat med än? Du får nog vänta med din fantasi ett tag till tror jag, än om den tänder dig

Min kusin skämtar ofta om att jag behöver en tränare, ungefär som om jag vore ett ungsto som behövde ridas in... Det har bara blivit några.. Det har känts som att de bara vill ha min kropp en gång att knulla och sen gå vidare:( men min kusin säger att med min kropp borde jag kunna få vem jag vill( mamma är brasse) och jag brås på henne fast jag är mycket ljusare.
  • Anonym (Ung & kåt)
    pojken81 skrev 2014-01-06 20:17:35 följande:
    Det är helt okej! Och ändrar du dig så är det bara höra av dig..

Har du inga bastu fantasier att dela med dig av:)
Svar på tråden Kåt just nu?