Kåt just nu?
galet vad sexig du är!
dig vill man träffa!
galet vad sexig du är!
dig vill man träffa!
har du oxå haft en riktig kåtdag idag?
Härligt med tjejer som gillar grova! Hur tjock klarar du att ta i munnen då? ;)
Min är ordentligt grov men inte en porrfilmskuk så säkert lagom för din mun. Varför är det viktigt att du får in den i munnen? ;) Jag älskar att bli avsugen... Trevligt! Då kanske du pratar göteborgska?
samma här, runkat och knullat min fleshlight några gånger idag.
kuken är riktigt svullen än.
ja det börjar bli det. hade dock gärna knullat nu.
sperman tar aldrig slut =)
Mmm då är du duktig på att suga kuk? Bli avsugen riktigt skönt och få komma i munnen är helt underbart! Ja, det är ju sant :). Lust att skriva här privat eller på Kik?
Det låter härligt! Jaså? Får jag komma i munnen? Jag är ganska säker på att jag håller längre än förspelet, men iofs det är ju väldigt skönt så och det går ju att köra mer än en gång :) Har du någon favoritställning?
Skicka på bakifrån djupt djupt blir massage med några fingrar oxå. Blir ljuvligt kåt av att fantisera om det du skriver Malin 31
Du glömde att svara på om du är en av de få tjejer som kan hantera en såpass grov ;)
Gymmat, nyduschad och rakad. Hamnade här och blev väldigt kåt och kände hur kuken blev hårdare och hårdare. Blir en runk och använda lite glidmedel så man kan lyxa till det lite
Svårt att inte bli upphetsad på den bilden och alla mysiga saker du skriver.
Är så kååt så jag nästan spricker nuuu sexchattar med en härligt sexig kvinna nuuu , känner hur det spänner
O ja!
Ojoj var hittar man dem
Den är stenhård för dej nu Malin kåtat upp mig rejält
Önskar jag fick slicka dig tills du fick en skön och lång orgasm, sen trycka ner dig med huvudet i sängen och rumpan upp och trycka på dig hårt och länge så du fick komma.
Sen vända dig om och slicka din våta mysiga fi**a