• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • villbusa
    Kajsa95 skrev 2013-04-30 12:12:45 följande:
    Jaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmm

haha,,,, det var ju ett solklart svar!! vad gör du åt det då gumman???
  • Perra Thorsson
    telgebo skrev 2013-04-29 23:16:06 följande:
    Nej nu ska sova och hoppas jag har tömt tarmen för sista gången idag. Blev jäklig laxering av den satsen jag fick i baken imorse
    Om jag hävdar att du verkligen är genuint äcklig, tänker du lipa för moderatorerna då? För dem verkar du ha en tumme med i alla fall fattar det inte, du kan vara hur vidrig som helst i ditt nick, och du kan näst intill göra reklam för dina påstådda porrfilmer du medverkar i men dem som tycker du är äcklig får pisk av familjelivs till synes helt inkompetenta moderatorer. Skall bli roligt se hur länge mitt inlägg får vara kvar...höhö
    Cement är nödvändigt
  • telgebo

Jag sitter som sagt på telefon och inte anmält ett enda inlägg det är min fan club och crew som gör sånt skit göra att ta hans om vidriga drägg som du som bara mår bra att skriva illa om andra för du är garanterat mer kinky än jag då du är små glin och dom gör ifrån sig i en blöja

• El Oficial

Noterar detta.

telgebo skrev 2013-04-29 23:16:06 följande:
    Nej nu ska sova och hoppas jag har tömt tarmen för sista gången idag. Blev jäklig laxering av den satsen jag fick i baken imorse

• Vårt  gården
    telgebo skrev 2013-04-30 12:35:26 följande:
    Jag sitter som sagt på telefon och inte anmält ett enda inlägg det är min fan club och crew som gör sånt skit göra att ta hans om vidriga drägg som du som bara mår bra att skriva illa om andra för du är garanterat mer kinky än jag då du är små glin och dom gör ifrån sig i en blöja

JAg vill gärna laxera dig Skrikandes kan vi inte träffas i valboorg bjuder jag på mat Gravid
    Vill så mycket mer än bara knulla
  • Perra Thorsson
    lillejag2009 skrev 2013-04-30 11:03:41 följande:
    Jag är riktigt kåt och leker med mig själv just nu så
    Lägg av! Gör du det? Varför då?
    Cement är nödvändigt
  • j the man
    lillejag2009 skrev 2013-04-30 12:52:16 följande:
    För att jag vill och kan

låter ju som en utmärkt & skön sysselsättning...
  • telgebo

Visst vårtgården. Skicka middags bjudningen via inbox och gärna menyn också för ikväll ha ha

• lillejag2009

Är as skönt man får ta dildon när inte äkta varan är hemma

Svar på tråden Kåt just nu?