Kåt just nu?
Gäller erbjudandet flera ?
Älskar att titta på ;)
Gäller erbjudandet flera ?
Älskar att titta på ;)
Gomorgon...
Tack fröken.... Det ser ja fram imot ;)
* kram*
Tittar gärna på dig så får du titta på mig under täcket
Kan kräva enorm självkontroll... å andra sidan är det enormt uppkåtande att vilja ta för sig, men inte få eller inte kunna...
Jag är en bra tittare, skicka ett pm.
Ha en skön dag[qoute]
Kanske gör det senare....puss
[quote=77060108][quote-nick]Joohann skrev 2016-10-18 00:34:03 följande:[/quote-nick]Du får väl höra av dej? Så ja vet vart ja ska titta ;).... Höger eller vänster...haha
Vaknat med morgonstånd, kan bara sluta på ett sätt ????. Godmorgon på er
Tack, det var den .
När ska du messa mig då? ????
Kik? Fröken kåt? Skriv gärna i PM ????
Jag är inte för ung och jag skulle gärna vilja höra från dig med ett pm, du verkar härlig.
För ung för? Trodde åldern var en siffra bara men du kanske är rädd för yngre killar? ;) haha du väljer själv
Du kanske skulle gilla en av varje, en mogen erfaren och en lite yngre, Fröken kåt?
Varför inte . Kan bli jobbigt iofs.....
Det tycker jag garanterat, ofta finns det lite mer självförtroende och erfarenhet hos dom som är äldre.
Sen har jag inte sett dig ännu så jag ska ju inte lova något men är det dumt att försöka? Vad kan gå fel igentligen? ;)
Sen finns det bra många snygga jäklar i världen som skulle kunna vara min morsa ren teoretiskt haha
Nej det finns inga garantier, vem säger att du skulle uppskatta min kropp t.ex? :)
I värsta fall så får man väl bara välja att inte skriva mer, jag hoppas du inte kommer få mardrömmar iallafall.
Skicka pm så kan vi ta reda på det.
Haha ska ja verkligen orka med er alla? :)
Finns fler tjejer/ kvinnor här i tråden <3
Annars får ni ha tålamod...
Svårt att ha tålamod när man är kåt, fröken...
Men uppenbarligen har du lite av ett lyxproblem här att välja vem eller vilka av alla kåta villiga handjur du vill använda dig av :P
Morgonstånd, vad ska jag göra med det?