• wilhelm50

Kåt just nu?

Anonym (Elisa) skrev 2013-11-28 15:16:17 följande:
    Börjar bli riktigt kåt nu. Så skönt att ligga och fantisera om att någon ska komma till mig och tvinga mig ta hans kuk i munnen. Skulle vara så skönt! Hålla mig hårt i håret och inte låta mig komma undan.

Får jag komma på besök .
  • wilhelm50
    Anonym (Elisa) skrev 2013-11-28 15:21:32 följande:
    Vad skulle du göra med mig då?

Kan ju börja med att göra det du vill i tråden.sen beror det lite på.
  • wilhelm50
    Anonym (tjej35) skrev 2013-11-28 15:40:52 följande:
    Ja... har varit det sen sist jag hade sex för ett par veckor se :( Går ju att stilla det värsta behovet på egen hand men det ger inte alls samma tillfredsställelse eller är lika skönt som när en partner är med...

Hade du tänkt ragga upp nån här på FL då (skojar lite)
  • wilhelm50
    Anonym (tjej35) skrev 2013-11-28 16:31:04 följande:
    Haha, nej ingen risk för det... då skulle jag väl inte varit anonym ;) Behöver inte fl för det, om jag skulle vilja så skulle jag alldeles säkert kunna hitta fler sexpartners irl men problemet är att jag hittat den som matchar mej perfekt sexuellt så jag vill inte ha sex med någon annan. Sexet är mer än bra men tyvärr alldeles för sällan.

Ja det betvivlar jag inte ett dugg du skulle kunna välja och vraka bland killarna här på FL, men jag förstår ditt problem nog alltför vanligt bland tjejer efter ett längre förhållande, vi killar är nog som hetast i början, kram
  • wilhelm50

Ja det har jag varit hela veckan,men det är ju mysigt värre ha ha.

• wilhelm50

Mysigt att vara kåt, nej verkligen inte men med nån tjej man tycker om, underbart,

• wilhelm50
    Bettizzzz13 skrev 2013-12-02 19:19:06 följande:
    Riktigt kåt just nu

Mysigt vad gör du åt det då, kram
  • wilhelm50
    Bettizzzz13 skrev 2013-12-02 19:29:19 följande:
    sitter här och smeker

Vad skönt, men du fick väl mysigt för några dagar sen, blev det ingen fortsättning,
  • wilhelm50

Ja mycket just nu, någon mer, vore mysigt

• wilhelm50
    Styver skrev 2013-12-03 08:45:07 följande:
    Alltid kåt..... Får ju aldrig något sex i det hår förhållandet 

Du har ju ändå ett förhållande, det är väl bra.
Svar på tråden Kåt just nu?